1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Előtte megtalálta a telefono…

"Előtte megtalálta a telefonomat."

Fordítás:She had found my phone.

January 31, 2014

16 hozzászólás


Harga

Vagy befejezett, vagy before, de nem mindkettő egy mondatban, mert az már túl sok a jóból. Szerintem a magyar mondat sem szerencsés. Jobb lenne egy összetett mondat, pl. When we met she had found my phone. Mire találkoztunk, már megtalálta a telefonom. Elnézést ha túl szószátyár voltam, de nem tudtam tömörebben elmondani.


U15L1B

Az angol mondatod nyelvtanilag helyes, azonban a magyar mondatodat szerintem a by the time időhatározó jobban kifejezi. (By the time we met she had already found my phone.)


Gege300

Szerintetek ha kiírom, hogy "telephone", az miért nem jó? Nem használják így?


U15L1B

"Before that she had found my phone." Első olvasatra nekem ez ugrott be. Amennyiben ez is helyes nyelvtanilag kérlek jelezzétek. Köszönöm!


Nadybabe

nem szabad használni mind 2 egy mondatban. she found my phone before. vagy she had found my phone.


bollokcs

Én is hasonlóban gondolkodtam: He had found my phone before.


Harga

Jó ötlet. Köszi.


matevera

he found my cellphone before- én ezt írtam és nem fogadta el. A cellphone-t sérelmezte holott a szövegből egyértelmű, hogy nem vezetékes telefonról van szó hiszen az helyhez kötött, nem kell keresni, mert mindig ugyanott van.


nyusziagyar

Vannak vezeték nélküli telefonok is (nekem is az van otthon és néha bizony rá kell csörögnöm mobilról, hogy megtaláljam. ;)


Paperfox1

A he és a found közé kell egy had segédige is.


matevera

Akkor is ha a before-t használom? Nem úgy van , hogy vagy had found vagy found before?


DavidTuri1

Ha a before-t használod, nem kell a had és ugyanez fordítva :)


etihwfeher

A telephone miert nem jo? Az is ugyan azt jelenti


Paperfox1

Arra gyanakszom, hogy a telephone a vezetékes, és a cellphone/phone/mobile pedig a hordozható. A vezetékes pedig helyhez kötött, ennélfogva nem kell keresgélni.(((:


nyusziagyar

Vannak vezeték nélküli telefonok is (nekem is az van otthon és néha bizony rá kell csörögnöm mobilról, hogy megtaláljam. ;)


40PE

Komolyan mondom nem tudnak normális mondatokat kitalálni? Ez már annyira idegesítő, igy se angolul se magyarul nem beszél senki! EZEK A MONDATOK NEM ÉLETSZERŰEK!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés