"Suyumuz var."

Çeviri:Wir haben Wasser.

June 25, 2016

7 Yorum


Esma462098

habe haben habt bunlar neye göre ek alıyor eğer biz isek habe siz ise haben falan mı açıklar msiniz

June 25, 2016

MeteUlku
  • ich habe = Ben sahibim
  • du hast = Sen sahipsin (İngilizce'de "you" hem "sen" hem de "siz" demek ama Almanca'da öyle değil. "Du" sadece 2. tekil şahıs "sen" demek için kullanılır.)
  • er/sie/es hat = O sahip
  • wir haben = Biz sahibiz
  • ihr habt = Siz sahipsiniz (nezaket anlamında kullanılan "siz" değil, çoğul olan "siz")
  • sie haben = Onlar sahip
  • Sie haben = Siz sahipsiniz (başharfi büyük yazılan "Sie"ler resmi, nezaket anlamında kullanılan "siz" demektir, 2. çoğul şahıs değil.)
June 26, 2016

wise728894

wir haben Wasser ile wir haben das Wasser in farkı nedir?

June 13, 2018

SteffiBookworm

Suyumuz var = Wir haben Wasser.
Su bizde. - Wir haben das Wasser.

June 14, 2018

wise728894

das belirtili kelimeler için kullanılıyordu.Bizde ekini nerden anladınız acaba?

June 15, 2018

ahsen870493

Fiile gore cekimleniyor Ich hab-e Du ha-st (b dustu) Er,sie,es ha-t (b yine dustu) Wir hab-en Ihr hab-t Sie,sie hab-en

August 5, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.