"Suyumuz var."

Çeviri:Wir haben Wasser.

2 yıl önce

7 Yorum


Esma462098

habe haben habt bunlar neye göre ek alıyor eğer biz isek habe siz ise haben falan mı açıklar msiniz

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • ich habe = Ben sahibim
  • du hast = Sen sahipsin (İngilizce'de "you" hem "sen" hem de "siz" demek ama Almanca'da öyle değil. "Du" sadece 2. tekil şahıs "sen" demek için kullanılır.)
  • er/sie/es hat = O sahip
  • wir haben = Biz sahibiz
  • ihr habt = Siz sahipsiniz (nezaket anlamında kullanılan "siz" değil, çoğul olan "siz")
  • sie haben = Onlar sahip
  • Sie haben = Siz sahipsiniz (başharfi büyük yazılan "Sie"ler resmi, nezaket anlamında kullanılan "siz" demektir, 2. çoğul şahıs değil.)
2 yıl önce

ahsen870493

Fiile gore cekimleniyor Ich hab-e Du ha-st (b dustu) Er,sie,es ha-t (b yine dustu) Wir hab-en Ihr hab-t Sie,sie hab-en

2 yıl önce

wise728894

wir haben Wasser ile wir haben das Wasser in farkı nedir?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Suyumuz var = Wir haben Wasser.
Su bizde. - Wir haben das Wasser.

6 ay önce

wise728894

das belirtili kelimeler için kullanılıyordu.Bizde ekini nerden anladınız acaba?

6 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.