1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onun bir ineği var."

"Onun bir ineği var."

Çeviri:Sie hat eine Kuh.

June 25, 2016

8 Yorum


Seher301150

Hat ile habe arasındaki fark ne?


AsudeAlpso

Hat, 3.tekile göre çekimlenmiş hali "haben" fiilinin; Habe 1.tekile göre çekimlenmiş hali.


dmrl0621

ikiside haben fiilinin özneye göre çekimidir. yani şöyle ich habe/ du hast/ er,sie,es hat/ wir haben/ ihr habt/ Sie,sie haben


Handan378031

Eine ile einen in durumunu kavrayamadım


Tryx3N

eine Die artikeli kullanan kelimelerin veya çoğulların başına gelir ve bir anlamına gelir. Einen (der) artikeli ile başlamış veyahut ismin -i hali alarak den olacak kelimelerin bir ile yani einen ile belirtilmesidir.


Lschnecke

Rind değil kuh olması gerekmez miydi


Tryx3N

Sie hat eine die Kuh. değilmi?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.