"In Ordnung. Danke."

الترجمة:حسناً. شكراً.

June 25, 2016

18 تعليقًا


gBCM3

على ما يرام


ftId4

مامعنى ordnung


MareanaSam

لم افهم لفظ كلمة Ordnung


Ayman30243

تنظيم، ترتيب، نظم


t3651

نظام يعني


MohammedBa889119

الكلمه دي علي شويه صعبه في النطقان ln ordnung Danke


MohamdRosh

حولي تسمعي نطقها أكتر من مره في البرنامج ممكن تعيدي النطق أكتر من نره


Aluchi2

ليش خطا انا كتبتها صح ومثل ما طلعت


Dil772091

بالكورس ابد مامر عليه هذه الكلمه in ordnung


zouaouiali

In ordnung danke


IslamSedek

نطق الكلمة In ordnung


WDKO18

In Ordnung danke it means okay thank you


MohamdRosh

Ordnung تنفع باضبك وكانت موجوده سؤال تاني


NadaMeligy

ما اصل او معنى ordnung


mahaatfa

In ordnung danke

تعلم الألمانية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.