1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He has a duck, I have a turt…

"He has a duck, I have a turtle."

Fordítás:Neki kacsája, nekem teknősöm van.

January 31, 2014

26 hozzászólás


radicsferi

Én azt írtam: " Van neki egy kacsája, nekem van egy teknősöm" és nem fogadta el mert a program szerint az "őneki egy kacsája, nekem van egy teknősöm" válasz a jó. Szerintem meg az ő megoldása magyartalanabb.


Harold69.uk

van egy kacsája nekem egy teknősöm (így elfogadta)


IzabellaSz2

Tőlem így nem fogadta el! Neki van...stb.. így javította.


budaikrisz

" Neki van egy kacsája, nekem teknősöm van" fordítást a második "van" miatt már hibásnak kezeli.


csand707856

nekem mondanom kell


drIglinBak

A kacsa és a kutya helyett választhatnának másik állatokat, mivel nehezen lehet megkülönböztetni hallás után a géphangot. Szívatásnak remek


Abigel0209

Miert nem fogadta el a megoldást? Csupán a modatrészek közötti vessző maradt le.


doriag

neki egy kacsája, nekem egy teknősöm van - nem fogadta el az első egy-et, azaz a kacsa előtti szót nem fogadta el


BatLoLeg

Ő neki van egy kacsája nekem meg egy teknősöm van. Ez miért nem jó?


Tortellini1

véletlenűl hibáztam


angyal108

"Ő neki van egy kacsája, nekem van egy teknőcöm"


sanya200

Én azt írtam hogy neki kacsája van nekem pedig tenősöm.De csak a kacsát húzta alá mert elírtam xdddd


1NagyJanos

Neki kacsája, nekem teknősöm van. elfogadta


Kristf800645

Nem fogadja el a tekit


Edit05

Nekem azt se fogadta el amikor azt ìrtam be amit helyesnek ìrt.


Istvn333788

Nekem ugyanezt csinálja.


KJ.112143

Azt írtam, hogy "Neki kacsája van, nekem teknősöm." Elfogadta.


AnikoAlbert

Én is így jártam


IzabellaSz2

Neki egy kacsája, nekem egy teknősöm van. Azért tettem ki a határozott névelőt nehogy ne fogadja el. Hát nem fogadta el.


Sodo679920

A kacsa ès a kutya.(I have a duck) hangfelvètelen nagyon kedves gesztus volt mondhatom


GSalamon80

"Egy kacsája van, egy teknősöm van." Miért nem jó?


drIglinBak

Találjanak már végre két másik állatot a kacsa és a kutya helyett, vagy csak az egyiket alkalmazzák. Szívatásnak remek!!!


Hakini1

Az első esetben "he" van, a lassítottban pedig "she". A "she-t" nem fogadta el :(


erika.haner

A probléma az, hogy "she"-t hallunk, de "he"-t fogad el. Nem nyerhetünk


klaril

Én azt írtam "a férfinak(he) van egy kacsája, nekem egy teknősöm". Máskor így fordítja a "he" - t, most nem fogadja el!?

Learn English in just 5 minutes a day. For free.