1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat fruit."

"I eat fruit."

Fordítás:Gyümölcsöt eszem.

January 31, 2014

20 hozzászólás


Nefelejcs1

Így mondja, többes számban a gyümölcsöt!!


KrisztinGa3

Ez fruits akárhogy hallgatom


zoltan.sze1

Nektek nem írja?


Bubusk

nekem ja...nem tudom hogy ők miről beszélnek.


babo592953

Szerintem is en meg se halgatom hogy mit mond hanem elolvasom


MiklosBalazsi

Nektek mi a véleményetek? I eat fruit -> Eszek gyümölcsöt. (általában) I am eating friut -> Gyümölcsöt eszek. (épp most) Bár tudom, hogy magyarban nem teszünk különbséget, de érzésre így pontosabb.


barthaattila14

Én meg fruit helyett foods t értettem -.- ezt a googlés női hangot lecserélhetnék érthetőbbre


Sapurin

Szerintem "fruits"-ot ejt a hölgy!


BlintBoglr

Szerintem fruit-ot.o.O


Sapurin

Csak a t betűt egy kicsit parasztosan mondja! Tsz! Akkor ez bizony nem british-english, pedig az lenne a jó, mert az érthető! 10x-re visszahallgatva, érdekes módon az "eat" szót rendesen ki tudja mondani, összehasonlítva a fruit-nál az bizony nem "t"!


B.Orsi2

Érdekes, akárhányszor hallgatom,mindig azt mondja frút.


opekope2

Nincs az angolban FRUITS. A FRUIT (gyümölcs) szónak az Angolban nincs többes száma.


K...H.a.n.n.a

Mindenkinek legalább 2 gyümölcsöt kéne ennie szerintem azért ìrja így. MÁRMINT NEM PARANCS énem tartom be


villoplusi

Igazából azért hangzik úgy mintha "food" lenne mert úgy ejti (és úgy is kell) hogy 'frút' (valami ilyesmi...).


Lilibaba4

Szerintem azt mondta hogy foods


alexandraa2004

Ez a nő meg tiszta hülye nekem mind más szavakot ejt ki !!!


Balzs388159

Nekem full azt mondja hogy I eat food nem I eat fruit!!!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.