A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat fruit."

Fordítás:Gyümölcsöt eszem.

4 éve

17 hozzászólás


Nefelejcs1

Így mondja, többes számban a gyümölcsöt!!

4 éve

KrisztinGa3

Ez fruits akárhogy hallgatom

4 éve

zoltan.sze1

Nektek nem írja?

4 éve

Bubusk

nekem ja...nem tudom hogy ők miről beszélnek.

4 éve

babo592953

Szerintem is en meg se halgatom hogy mit mond hanem elolvasom

3 éve

MiklosBalazsi

Nektek mi a véleményetek? I eat fruit -> Eszek gyümölcsöt. (általában) I am eating friut -> Gyümölcsöt eszek. (épp most) Bár tudom, hogy magyarban nem teszünk különbséget, de érzésre így pontosabb.

4 éve

PterTornyo

Eszem! Nem eszek

10 hónapja

Sapurin

Szerintem "fruits"-ot ejt a hölgy!

4 éve

BlintBoglr

Szerintem fruit-ot.o.O

4 éve

Sapurin

Csak a t betűt egy kicsit parasztosan mondja! Tsz! Akkor ez bizony nem british-english, pedig az lenne a jó, mert az érthető! 10x-re visszahallgatva, érdekes módon az "eat" szót rendesen ki tudja mondani, összehasonlítva a fruit-nál az bizony nem "t"!

4 éve

barthaattila14

Én meg fruit helyett foods t értettem -.- ezt a googlés női hangot lecserélhetnék érthetőbbre

3 éve

szundi2010

Nem halgat rám

3 éve

B.Orsi2

Érdekes, akárhányszor hallgatom,mindig azt mondja frút.

2 éve

opekope2

Nincs az angolban FRUITS. A FRUIT (gyümölcs) szónak az Angolban nincs többes száma.

4 éve

K...H.a.n.n.a

Mindenkinek legalább 2 gyümölcsöt kéne ennie szerintem azért ìrja így. MÁRMINT NEM PARANCS énem tartom be

1 éve

villoplusi

Igazából azért hangzik úgy mintha "food" lenne mert úgy ejti (és úgy is kell) hogy 'frút' (valami ilyesmi...).

5 hónapja

DaniKovcs6

Gyümit nyakal.

3 hónapja