"It rains dogs and cats."

Fordítás:Zuhog, mintha dézsából öntenék.

January 31, 2014

200 hozzászólás


BekPter

ne vicceljetek, könyörgöm! Az Angol nyelv jelenésének bibenlétével ill. annak felhasználásával sem vagyok tisztában, nem hogy a bennszülött szólás-mondások ismeretével...

February 2, 2014

Hitetlen1980

Most komolyan, mit kell ezen problémázni. Érdekessé teszi a tanulást, felvághatsz, hogy te ilyet is tudsz. Vicces, hogy csak olyan kérdéseket akartok, amire tudjátok a választ. Akkor hol a fejlődés? Én németet akartam tanulni, de mivel nem volt ezt töltöttem le, azóta rendszeresen tanulom. Ez jelent valamit.

November 30, 2014

Betty318817

Én tanultam németet, de semmire nem jutottam vele. Számomra egy utálatos nyelv. Viszont erre az életben rá nem jöttem volna, hogy mit jelent. Elég fura kifejezés, és mondatszerkezet

January 2, 2017

Zsuxy

Egyetértek! :D

February 21, 2014

fectroll

Jogos, de mi az a "bibenlétével"?????????????????

May 31, 2014

fectroll

Sárdobálás helyett inkább nézz utána, s rájössz, hogy létezik. IT RAINS DOGS AND CATS, vagy TO RAIN CATS AND DOGS

May 31, 2014

sanyix

Remélem odaát is kapnak magyar közmondásokat! :)

February 2, 2014

Norbicsek

ők rosszabbul járnak :)

February 9, 2014

Csacsika2

ez nem is értem, hogy engem miért nem vigasztal.

August 11, 2014

Margo73

ugy tudom, meg nincs "odaat", en most jelentkeztem ra moderatornak :D

February 13, 2014

rabovszky

akkor szedd össze magad

June 27, 2014

Margo73

miért is? bocs, de nem értelek... :D

July 6, 2014

rabovszky

to moderate

July 11, 2014

jeva78

reméljük :)

February 22, 2014

vancsodijozsef

:)))

February 8, 2014

szera22

;)

February 9, 2014

atomjani

Annyian vannak, mint az oroszok. Nálunk is vannak hasonló szólások. Nem kell használni, mégis jó, néha vicces is ilyet használni. Ne sajnáljátok, hogy élet fogy vagy leckét kell ismételni. Annál jobb, hiszen így jobban megragadnak bennünk a dolgok. Vegyétek lazán, magyarul sem görcsölve tanultunk meg. Engedjetek teret ilyen dolgoknak, jó lesz majd néha ilyeneket hallani és bevágni a beszélgetéseknél. :-)

February 9, 2014

rabovszky

atom vagy.

June 27, 2014

Margo73

igy van... :D es az sem mindegy hogy hetente tanulsz 2 kozmondast, vagy egy nap alatt 5-ot :DDDD sokkal jobb igy, es legalabb nem "alszol el"

February 13, 2014

Csacsika2

ok-ok! Na de macskák, kutyák???

August 5, 2014

nagyzo

Jó helyen van ez itt. A hibákból tanulsz. Én megtanultam! :)

February 4, 2014

TucsekRoland

Osztom a véleményed.Én sem ismertem ezt és örülök az újdonságnak :)

February 21, 2014

Clement1974

Így van, nem veszítesz semmit, legfeljebb újrakezded, legközelebb már vágni fogod! :)

May 2, 2014

gyiruc

Ne legyetek már ennyire negatívak! Szerintem is, az ember sokat tanulhat a hibáiból. Különben is, mi történik, ha veszítessz egy életet? Kezded újra INGYEN! Mindamellett én is bebuktam :)

February 6, 2014

kapzol

Nézzétek a jó oldalát. Legközelebb már mindenki fogja tudni. :-)

February 3, 2014

makkmarce

nem, mert azt kapom válasznak, hogy "esik"... ebből én nem jöttem rá miez.

February 21, 2014

TothCsaba

Ez valami közmondás? :)

January 31, 2014

zsoltpeterbasak

Igen. "Idióma". Van rosszabb is. Viszont a magyar mondatok közül pl a "nagyon esik az eső" is elfogadható lenne ... szerintem.

January 31, 2014

Margo73

Ha mint kozmondas szerepel, ugy a megfelelo kozmondassal forditunk, szerintem... akkor is, ha azt jelenti, amit irtal... :D

February 13, 2014

Jeviczkisoma

Attól függ! Angolul talán igen, de magyar tükörfordításban biztos nem!

April 10, 2016

imishima

olyasmi lehet mint a "kutyául esik"

February 1, 2014

rabovszky

nekem a cigány-gyerekek jutottak az eszembe.

June 27, 2014

IstvnVrczy

Szerintem jöjjenek az ilyenek is! Ebből is tanulhatunk :-)

February 2, 2014

csibe1982

igen csak akkor zárójelbe oda kellene írni instrukciónak, hogy átvitt értelemben ne szó szerint fordítsd! :D nem?

February 10, 2014

JzsefDebre

Igen, jöjjenek, csak ne így, hogy fordítsd le, mi lesz később, mikor az anglicizmusokhoz érünk?

February 2, 2014

Zsolt4

Kutyák és macskák esnek ..hát nagyon jól hangzik :)

February 1, 2014

Lorincz.Hunor

Mostmár ezt is tudom. nekem tetszett :)

February 3, 2014

GergBerecz

It rains jelentése esik az eső vagy zuhog. Az angolok így fejezik ki ha leszakad az ég. Nekik a mi kifejezéseink furák. :)

February 8, 2014

kosHodnik

Én meg azt hittem, hogy annak a megfelelője "majd ha cigánygyerekek potyognak az égből" :-) Egyébként meg nem tudtam, hogy az angolban így mondják...most már tudom! Klassz ez a progi, nekem nagyon bejön.

February 13, 2014

rabovszky

a kutyáról, vagy a macskáról jutott az eszedbe ?

June 27, 2014

Tamerlan87

hehehe, ebbe szerintem sokan beleszaladnak

February 3, 2014

AttilaHerc

Nem értem mi ez a nagy rinyálás! És ha elveszítettél egy életet, akkor mi van? Holnap beállít hozzád a hóhér és levágja a fejedet? Ha nem tetszik a program, akkor nem fikázni kell, hanem keressetek más tanulási lehetőséget! Szerintem az egyik legjobb lehetőség ez a program arra, hogy gyakorolhassuk az angol nyelvet játékosan, és ráadásul teljesen ingyen. Nyilvánvalóan nem tökéletes a program, de mégis sokat lehet belőle tanulni. Én hálás vagyok ezért a lehetőségért, és le a kalappal a készítők előtt!

April 11, 2014

Mirjam114175

En is halas vagyok mindazoknak akik ezt megcsinaltak es ingyen adjak. Bar lenne nemet magyar is!

October 18, 2014

njuli

Ezt a mondatot tanultam meg először úgy, hogy nem is kell gondolkodnom rajta, csak írom. Pont mivel különleges, sokkal jobban megmarad.Amikor először kiderült (élet-vesztéssel), hogy mit jelent, kapkodtam egy kicsit levegő után, de pont ezért jegyeztem meg.Van még egypár ilyen, nekem tetszik, ez teszi érdekessé, mikor tizedszer ismétlem ugyanazt, mert még nem megy, az ilyen mondatok feloldják a monoton ismétléséket. Nekem ettől élő a nyelv.

April 20, 2014

cet423

You are right :)

September 29, 2014

boboria

szerintem rá ért volna egy magasabb szinten be tenni.

February 3, 2014

srCharun

Lehet fikázni, de a jó nyelvtudáshoz az ilyen mondatok is hozzá tartoznak. Örülök hogy belefutottam.

February 10, 2014

budai.doc

Van ennél rosszabb is az esővel kapcsolatban! eső után köpönyeg=lock the stable door after the horse is stolen

March 16, 2014

woodtomi

Én nagyon kezdő vagyok, és elsőre, az eddigi tanultak alapján nagyon "zavarosnak"tűnt a mondat. Fogtam, hát a "kis egérke nyilacskáját" odavittem az "It" alá a kipontozott részre, ahol meg is jelent a megoldás :) tény, hogy jókor jött, mert kezdtem "bealudni" :) hát ennyi..gondoljatok bele "nekik" milyen lehet magyarul tanulni? Szerintem percenként őrjöngenek :) azt a rézfánfütyülő karikás passzantyaját! (10 lingot jár a helyes megoldásért)

May 9, 2014

frankj205

Hát én azt hittem ,leesek a székről. Mi a rosseb ez? A közmondásokat nem fogom tudni 5 év múlva se, ne vicceljenek már velem.:D

February 2, 2014

greggalvatore

fantasztikus... :D de legalább már ezt is tudom... :D

February 4, 2014

peter.birk

Szerintem is meglepő , de a mondat részletekből nem volt nehéz Kilogikázni ... Vannak idegesítő hibák a programban, de ez pont nem volt az.

February 7, 2014

Musza1

nekem már a hozzászólások elolvasása is érdekes volt, jót mulattam... :)

February 24, 2014

puskaskati

Én imádom ezt a programot! Köszönöm azoknak akik elkészítették. Még soha nem tanultam ilyen szívesen! :) :) :)

February 28, 2014

[törölt felhasználó]

    Hát most én is néztem egy nagyot, hogy ez mi akart lenni. Aztán levontam a tanulságot: "Esik, mint állat" :D

    September 11, 2014

dijananna

    Tökéletesen igazad van

    October 28, 2014

AnikoDibaczi

    Valódi magyarázat: a középkorban angliában nagyon szűkösek és és mocskosak voltak az utcák. Londonban nagy esőzéskor valóságos özönvíz volt és a sikátorban lézengő macskáknak kutyáknak nem volt menekvés. Amikor az emberek az utcára jöttek állati tetemeket láttak mindenütt és azt hitték hogy az égből hullottak. Hát innen van ez a közmondás. Még az 1710-es években is így volt.

    January 3, 2017

Betty318817

    Köszönöm :)

    January 3, 2017

cspi19

    Köszönöm.

    March 16, 2018

Kovivett

    Ha mindig mindenki jól válaszolna és csak alap mondatok lennének akkor egy idő után sokan elszállnának magukkal hogy hú de jól tudok angolul. Pedig lehet mégse. Vagy kimegy pl Angliába és hallja ezt a közmondást és hülyének nézi az illetőt. Továbbá szerintem igenis sokkal gyorsabban megjegyez az ember egy-egy megbotránkoztató vagy butaságnak tűnő szót/mondatot. :)

    February 19, 2014

ronkovics86

    Hát ezt meg honnan a manóból kellett volna tudnom? :-)

    February 20, 2014

Aniko-Fanni

    Megszivatott, de tuti megjegyeztem! Egyébként nagyon élvezem.

    February 22, 2014

DnielPjer

    Valami utalás lehetett volna, mert így esélytelen volt annak, aki kezdő.

    February 23, 2014

Fogarassy

    A megjegyzéseiteket olvasva a kezdeti felháborodásom lecsillapodott. Ha azt mondjátok, Ti biztosak vagytok benne, hogy ez egy létező kifejezés, akkor elfogadom. Azonban kíváncsi lennék, hogy egy angol, hogyan fordítaná le ugyan ezt a mondatot visszafelé. A súgóban se kutyák se macskák....

    Szerintem az ilyen mondatok tanítása úgy lenne korrekt, ha azt jeleznék. Vagy az ilyen "aranyköpéseket" össze kellene gyűjteni egy fejezetbe mint például "Kifejezések 2" Emlékeztek: a "Kifejezés" részben tanulhattuk Pl.: you are welcome - szívesen. Ott nem kerestem a logikát, az értelmet. Elfogadtam és megtanultam. DE itt?

    July 11, 2014

Gabor.75

    Akkor mit mondunk ha tényleg kutyák és macskák esnek az égből?

    July 15, 2014

Pviki

    :-D erre pont nem gondoltam!

    February 4, 2014

BlintErdly

    Örülök neki, de egy élet árán már bosszant is. Itt jegyzem meg, hogy egy másik tananyagban találkoztam a "long face" idiomával aminek jelentése nem hosszú arc, hanem szomorú.

    February 9, 2014

askat1951

    Túl komolyan veszitek a un. életeket, bármikor vissza szerezhető, ha annyira fontos. Szerintem az sokkal fontosabb, hogy kaptunk egy ilyen kivételes lehetőséget, ezt pedig vegyétek humorral és gondoljatok azokra, akik ezt a lehetőséget megadták neked és nekem és mindenkinek, aki tanulni szeretne, nem pedig mindent kritizálni.

    February 11, 2014

KrisztinaC3

    Oh my god ! Na ezt biztos megragadt vicces :)

    February 9, 2014

RobiRobi001

    Így tanul az ember :D azért elég durva ide bedobni egy ilyet :)

    February 11, 2014

blzsnt92

    Hát ez engem sokkolt :D na most már legalább tudok angolul közmondást..

    February 14, 2014

DominikFel

    Hát ez miez XD angolon évek óta beszélünk közmondásokról de ilyet még soha nem láttam/hallottam :'D

    February 15, 2014

fulesan

    Azért ezt így az elején ide lökni

    February 18, 2014

mirjam1017

    Nem értem, hogy miért vannak a mondatban kutyák és macskák.

    February 18, 2014

DCGaby

    Ha valaki nem ismerné: It's not my cup of tee = nem az én dolgom (problémám) :-)

    February 25, 2014

SDG2014

    ...Kár, hogy a "dézsa" és az "önteni" szavakat, még nem tanultuk... ;)

    February 27, 2014

Bagyes

    Nem kell csodálkozni, ez a DUOLINGO államvizsga felkészítőjéből "véletlenül" került ide :-)

    March 24, 2014

SeTHerceg

    ez kemény! ebből a mondatból, hogy lett ez a magyar forditás? :D :D :D komolyan? :D :D :D Szószerint valami olyasmit jelent, hogy "Ez/ő zuhog/esik kutyák és macskák." És erre a forditás "zuhog, mintha dézsából öntenék"? Talán akkor nem ártana a mondatba valahova beilleszteni egy "as" szót és akkor még talán hihető is lenne. :D :D :D Ez röhelyes.

    April 7, 2014

rozeeka88

    nincs azzal semmi gond hogy ezeket is meg tudjuk itt tanulni de ezeknek lehetne külön fejezet is! nem biztos hogy az alapokhoz kéne tenni..

    June 19, 2014

tigrisgyerek

    Minden dolog mögött ott van a miért, legfeljebb nem tudjuk mi az. A magyarban van egy olyan, hogy kutyául esik az eső, ami azt jelenti godolom én, hogy a kutya habitusával megeggyezően. Szóval amilyen lelkesen fejezik ki az érzéseiket a kutya és macska akár pozitív akár negatív irányban, olyan intenzíven esik az eső. Amikor hazaérünk ELÁRASZTANAK bennünket a szeretetükkel. És így már talán értelmet nyer ez a mondat.

    June 29, 2014

kaldi_csenge

    Hát ezt nen ebbe az anyagba kellett volna betenni...

    June 30, 2014

szgyuri

    Van ennek jó magyar megfelelője, ám.

    February 1, 2014

csik.danie

    Anyám....:-)

    February 3, 2014

dusza

    látom többen tollat ragadtak ennél a mondatnál:)

    February 6, 2014

florian.farkas

    It rains dogs and cats. erre szerintem nem ez a jó fordítás "Esik mintha dézsából öntenék.

    February 6, 2014

barbiebaba

    Ezt a fordítást komolyan gondolták? Hogy jön össze a kutya és a macska a dézsából zuhogó pl esővel? Vagy akkor jelezni kéne, a felhasználó számára, hogy ez egy szólás-mondás lesz....

    February 7, 2014

szbklmn

    Szeretném hinni, hogy ha legalább annyi hibabejelentés történt, mint amennyi hozzászólás, akkor hamarosan korrigálják ezt a ki malőrt. :) ... ez idáig sajnos ez nem igen történt meg! :(

    February 7, 2014

charlesblonde

    ez egy kifejezés?

    February 9, 2014

baggio.funk

    Hát ez meg ?

    February 11, 2014

Margo73

    nem ertem, hogy miert akadt ki mindenki... az elso fonevek kozott megtanultad a macska, kutya szot, majd az elso igek kozott az esik, zuhog kifejezest. Ebbol logikusan kovetkezik, hogy beugrik egy, az ezekkel a szavakkal kapcsolatos idioma, ami ugyanugy hozzatartozik a nyelvtanulashoz... es aki ugy erzi, hogy szintugro tesztet ir, annak ezt akkor tudni kell... bar en nem talalkoztam ezzel a mondattal, de ha hetente felbukkanna egy ilyen, annak nagyon orulnek... :D

    February 13, 2014

adriabonyi

    Hát ez egy nagy butaság honnan kéne tudnunk? Most abból hogy szüljem ki hogy arra gondol?!

    February 15, 2014

ghf.andrea

    Ehez hogy jön ide a macska és a kutya? ?:O vagy csak én nem értem ezt??:O

    February 16, 2014

TiborG.

    ezt cserélni kellene szerintem

    February 21, 2014

Nyergi

    Köszönjük...

    February 21, 2014

botetta

    OMG Hát, azért egy közmondást persze hogy nem tudok angolul... -.-

    February 22, 2014

KittiKlaudia

    ezt egy életre megjegyeztem:)

    February 24, 2014

kardos.laj

    Talán nem ártana odaírni hogy ez nem pont az ami oda van írva...hogy kicsit gondolkodjak...

    February 24, 2014

atomjani

    És a gondolkodással mire jutottál volna? Én akkor sem találtam volna ki, ha megsúgják, hogy ez közmondás.

    February 24, 2014

gossler78

    ez egy vicc.

    February 24, 2014

gyagyo

    Úgy látom hogy másoknak ez a mondat fordítási feladatnál jött. Ezek szerint én szerencsés vagyok hogy csak fel kellett olvasnom. Nem értettem hogy ez mi lehet, de felolvastam és örülök hogy tanultam egy közmondást, mert szerencsére amikor felolvastam megmutatta hogy mit jelent.

    February 25, 2014

tqELEKING

    Ez ütött!

    February 28, 2014

nagyjanosruzsa

    Hát ezt nehéz kitalálni.

    March 18, 2014

dorcalaci

    Mi ez a marhaság ! it rains dogs and cats = esik mintha dézsából öntenék ?????

    March 24, 2014

hanog

    Most direkt szórakoztok? Legyen egy szleng oktató inkább külön.

    March 25, 2014

csonkatibor21

    Mindenre gondoltam csak erre nem .Ez mikyen idegesito tud lenni....

    April 3, 2014

bakogabor

    na ne már ez volt az utolsó szivem!!!!!

    April 6, 2014

czecsaba

    Ez nem az a nehézség, mint a többi itt lévő ige. Ez durva

    April 9, 2014

FodiEdi

    Ezt tényleg így mondják? :)

    April 9, 2014

mokaficek81

    Beírtam a google fordítóba: It rains dogs and cats. Azt írta Esik a kutyák és macskák. Hogy jönnek ide a kutyák és macskák? mikor tanultuk az önt igét vagy a dézsát? HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    April 14, 2014

Mezecsked

    Öregem...! :DDD Hat letesztelem majd külföldön, hogy tenyleg ezt jelenti-e! :DD

    April 16, 2014

animanika

    Hi hi hi Ez a kezdő angol????

    April 19, 2014

berta.timi1

    Are you kidding me ? O.o nah de most komolyan !!!

    April 22, 2014

krisztina.167012

    A kutya es a macska megazik.Miota jelentheti ezt?

    April 23, 2014

maria.deme2

    It rains dogs and cats ebből hogy is jön ki hogy zuhog mintha dézsából öntenék?????

    April 28, 2014

Jeviczkisoma

    Fogalmam sincs! Mégis ki a **** találta ki ezt?

    April 10, 2016

AnikoDibaczi

    Ez egy történelmi tény: a középkorban angliában nagyon szűkösek és és mocskosak voltak az utcák. Londonban nagy esőzéskor valóságos özönvíz volt és a sikátorban lézengő macskáknak kutyáknak nem volt menekvés. Amikor az emberek az utcára jöttek állati tetemeket láttak mindenütt és azt hitték hogy az égből hullottak. Hát innen van ez a közmondás. Még az 1710-es években is így volt.

    January 10, 2017

yanesz

    Hat degeci szarmazasu a program iroja :)

    May 4, 2014

Yossarian79

    Ott mindig zuhog...ilyen szolas mondasert meg is erdemlik :-D

    June 21, 2014

kun.krisztina3

    meg jo hogy ennyien irjatok hogy helyes mert en most tanulom es nem hittem el.

    July 28, 2014

mazlistasanya

    még nem állok készen... egy életke ugrott valaki mondja meg, a "lári -fári" hogy van angolul! nagyon kéne... geting rain...

    August 18, 2014

miholkalaszllo

    ezt kicsit igazságtalannak éreztem, de most már ezt is tudom

    September 7, 2014

vadasz53

    Miden szot ertettem belole de a forditasa szamomra ertelmetlen. Ha olyan szinten tudnek angolul hogy ezt megertsem akor nem kuszkodnek ezzel a tananyaggal!

    November 7, 2014

RudolfMtra

    Ez egy szep mondat

    January 30, 2015

horvath954

    Egyszerűen vegyétek le a kezdő szintről,hacsak nem ettől érzitek magatok okosnak....

    March 11, 2015

Csxy

    Ez jó! :)

    February 3, 2014

andrea.kri1

    Hat ez igy ben igazan...

    February 3, 2014

DarabosCecilia

    Nagyon zsír!:-D

    February 3, 2014

P.Gabor

    Ez humor.... :D

    February 4, 2014

afejesildi

    Jol kezdodik ez a nap is.....

    February 5, 2014

Anamka

    na ezen most jót nevettem

    February 5, 2014

Tittian

    Nekem már az előző leckében feljött ez a kérdés, csak ott a meglévő szavakat kellett összeraknom, mert azt tableten csináltam meg.

    February 5, 2014

bertalansom

    Ez érdekes!

    February 5, 2014

csabri

    Ez meglepett!

    February 6, 2014

Fatraktor

    Nekem tetszik. Tuti megjegyzem :)

    February 7, 2014

berypearl

    Hát ez... :)

    February 8, 2014

DJangol

    Most jutottam idáig, de ez meglepett. Sztem borzasztó :)

    February 9, 2014

Otam

    Cool :)

    February 11, 2014

zsofiabarna

    Nekem nem is a helyes mondat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    February 14, 2014

arni34

    köszi a közmondást/szólást, vagy ahogy gondoljátok. a magyarral rosszabbul jártok :)

    February 17, 2014

esztok007

    jó hogy nekem ez a hallásértésnél jött :) egyébként elég becsapós...

    February 20, 2014

Nyergi

    Köszönjük...

    February 21, 2014

MENT4T

    Gratulálok!

    February 23, 2014

gabenahun

    Legalabb egy kutyara esiket elfogadhatna ha mar eselyem sincs eltalalni :)

    February 24, 2014

AlexaSzab

    xD

    February 24, 2014

gasparnemes

    ja

    February 25, 2014

tqELEKING

    Ez ütött!

    February 28, 2014

Collace

    It's raining cats and dogs. Ez így van eredetileg...

    March 3, 2014

nagyi60

    Ez nem volt igazán etikus ez az élet szerintem visszajár.

    March 5, 2014

FerencSzim

    :) nagyon jó

    March 7, 2014

julius63

    Nekem tetszik, és már van egypár összeírva:)

    March 8, 2014

chicago2003

    Kivancsi lennek ha mondanam egy angol anyanyelvunek mennyit ertene belole

    March 11, 2014

tigrisgyerek

    Ne félj megértik, három embernek mondtam el, és megértették

    June 29, 2014

rasztis

    Vicces..... :)

    March 15, 2014

Jessamine99

    Mi eeez??!

    March 16, 2014

RichardGulyas

    :DDDDDD ez jó

    March 26, 2014

CsabaSzeme

    Ok, koszi :P :)

    April 1, 2014

HannaNapsu

    Na ne vicceljünk az angol idáig süjedett???Vagy csak én vagyok ilyen ...nem tudom..HÜLYE?????? /:\

    April 2, 2014

bakogabor

    na ne má ez volt az utolsó szímen

    April 6, 2014

t06dij

    Na fasza..

    April 15, 2014

ordodi

    ez nagyon klassssssssssz, tuti, hogy megmarad

    April 27, 2014

GabriellaSzabadi

    It is thanks.

    April 29, 2014

monika44441983

    Ez komoly!!!!

    May 5, 2014

iboly1

    Ez vicces volt! De valoban tanulsagos. Koszi mindenkinek a valaszt.

    May 11, 2014

stevejanger

    Én úgy fordítottam le, hogy kutyák, és macskák zuhognak. Még soha nem hallottam ezt a szóhasználatot, de nagyon jó

    May 16, 2014

Alita20003

    Miért nem jó az,hogy It ranis cats and dogs?

    May 18, 2014

JHajni

    Ma is tanultam valami érdekességet :) Először mikor megláttam a mondtatot néztem hogy mi van!? :D :D

    June 15, 2014

Atatii

    Hinnye

    June 27, 2014

bencsikz

    it rains and it rains

    July 22, 2014

Lona08

    no coment...

    September 1, 2014

Blasko_Zsofia

    Én erre úgy emlékszem, hogy 1. Veri az ördög a feleségét. 2. Esik az eső és süt a Nap.

    October 23, 2014

pinterc

    Imádom ezt! :D :D

    November 27, 2014

BENTR3X

    Elírtam véletlenül, kihagytam a "mintha" szóból a "h" betűt, és már kiadja, hogy rossz. Szörnyű. Javítsák kérem!

    December 10, 2014

K13D

    Ez nagyon fura.

    January 13, 2015

horvath954

    Igen vicces...egy két évesnek.

    March 3, 2015

AnikoDibaczi

    Valódi magyarázat: a középkorban angliában nagyon szűkösek és és mocskosak voltak az utcák. Londonban nagy esőzéskor valóságos özönvíz volt és a sikátorban lézengő macskáknak kutyáknak nem volt menekvés. Amikor az emberek az utcára jöttek állati tetemeket láttak mindenütt és azt hitték hogy az égből hullottak. Hát innen van ez a közmondás. Még az 1710-es években is így volt. Hát tényleg vicces.

    January 10, 2017

LendvaiZsuzsa

    ez nem tűnik jó megoldásnak :(

    January 17, 2016

PstiZsolt

    uhhh az kemény

    February 21, 2016

Lazac94

    eloszor viccesnek talaltam ez a mondatot aztan meglattam hogy mit jelent hat igy mar ertelmet nyert...es perse sokan gondoljak hogy szo szerinti forditas de hat ha az angolok igy mondjak hogy ugy esik mintha dezsabol ontenek azt keremszepen meg kell erteni van nehany szolas mondas kifejezes naluk ami furcsan jon ki megyarra forditva :D ezt keremszepen meg kell szokni :)

    April 1, 2016

VrastykBal

    Dogs and cats? Ni a fenét keresnek ezek itt????!!!!!!

    July 30, 2016

mavlac

    Igen, ez kifejezés, kemény amíg nem ismered.

    December 30, 2016

Betty318817

    ez hogy jött ki?

    January 2, 2017

laci484632

    :)))) ez jópofa

    January 3, 2017

anerzsike

    Ó ez volt már, és annyira tetszett, hogy megjegyeztem! Kösz Dl.

    April 4, 2017

Zolika94Se

    Ez jól megszivatott kellemes csalódás köszönöm :D

    June 2, 2017

AkoskaSchnee

    Hát nekem a dézsa nem egy kutya és egy macska :D

    June 13, 2017

PapaKarlo3

    Бред сумашедшего а не вопрос. Стыдно за дуолинго 233 комента и никакой реакции...

    July 6, 2017

erikakalocsai48

    Miért nem jó?

    July 13, 2017

indoomer

    Ez teljesen jó! Köszönöm, hogy ilyennel is színesititek a leckéket!

    July 23, 2017

Botond695990

    Nem ezt jelenti

    August 13, 2017

Levente376241

    Ugyes magyaros

    August 15, 2017

karesz209716

    Ez nem azt jelenti

    October 25, 2017

JuditKamme

    Nagyon büszke vagyok magamra, mert én tudtam a választ, mivel korábban, egy másik "leckénél" is előjött, és még véletlenül meg is jegyeztem, jippííí! -gondolom ezért merte ide is betenni a készítő. Hajrá, jó tanulást Mindenkinek!

    February 17, 2018

JoeSzab

    Esik kutyákra és macskákra - egy adott terület szó használata nagy esőkre. Lehet, hogy még országon -angol nyelvterület -belül sem ismerik mindenhol. De az okos szerkesztő benyomta ide! Ok, én is ilyen szlengben fogom fordítani az angol mondatokat. Kíváncsi vagyok, hogy a rendszer elfogadja e. A macska cica lesz, a kutya blöki, a lány csajszi a fiú meg srác. A havazásra meg azt fordítom, hogy Holle anyó rázza a párnákat.

    March 25, 2018

TthKlmn

    Cats and dogs verzió miért hibás?

    April 12, 2018

Kutasiszabolcs

    Tok jo

    April 19, 2018

vamnUj1

    Ez rossz forditás! Nem ez az első ilyen tipusú hiba! It rains dogs and cats. Zuhog, mintha dézsából öntenék. ????? Ez mi ??

    May 9, 2018
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.