"Theyareneartheirchildren."

Tłumaczenie:Oni są blisko swoich dzieci.

4 lata temu

26 komentarzy


RafaZalesk1

To proste,banalne i dziwne

8 miesięcy temu

Sebastian591000

Dlaczego tak szybko puszczają tą lektorke przecież nic nie można zrozumie co ona mówi?

1 miesiąc temu

Roia446116

Jak klikniesz ikonę żółwia przy zadaniach że słuchu to mówi po słowie. Polecam przesłuchać kilka razy lektora, patrząc na tekst w innych przypadkach

3 dni temu

krusoe1

wpisałem: "są blisko swoich dzieci" czemu źle?

4 lata temu

MaryJohn2

To powinno być dobrze. W razie czego zgłoś to do problemu : Moja odpowiedź powinna być zaakceptowana.

3 lata temu

Emilia435116

A gdzie jest ten problem

1 rok temu

Stefani3335

Bo było też słowo ,,Oni" na samym pocxątki

2 miesiące temu

nika2210

oni są blisko swoich dzieci ale ty też dobrze napisałeś bo są to na pewno oni są a jak inaczej a tak w ogóle cieszcie się że macie takie duolingo bo to na niektóre rzeczy przymyka oko i do wszystkiego są podpowiedzi mam też inne duolingo a jak tam zrobisz błąd to koniec a w tamtym duo niema podpowiedzi

2 lata temu

nika2210

podwierdzam

2 lata temu

aleksandra_h05

Ponieważ jest napisane 'They' a to znaczy 'oni', więc w tym przypadku powinno być 'Oni'

3 lata temu

MaryJohn2

Niekoniecznie.

3 lata temu

anulla4

Miało być oni są blisko dzieci

2 lata temu

__.Angel.__

A i mi nie zaliczyło! Tak jak wam

2 lata temu

maks23820

KupA

4 miesiące temu

bog007dan

obok to "next to"

4 lata temu

PercyJacksoned

"Next to" jest bardziej określeniem czegoś co stoi po linii prostej, np. Książki na półce. "Near" mówi, że rzecz jest gdzieś niedaleko.

4 lata temu

__.Angel.__

nie wiem czemu,ale chyba da się coś wymyślić

2 lata temu

xdawidx

ja napisalem oni sa blisko ich dzieci i zaliczylo

3 lata temu

Oliwka219532

Powinno być swoich a nie ich

1 rok temu

KaikoAsami

Napisałam "oni są blisko dzieci" i mi podkreślilo "są" że jest zle

2 lata temu

martyna86429

Eloszki

1 rok temu

supermareczko

Lol, napisałem ,,Oni są blisko dzieci"i mi nie zaliczyło :/.

3 lata temu

strongman444

Oni są blisko swoich dzieci. --> Zalicza

3 lata temu

anulla4

Oni są blisko swoich dzieci

2 lata temu

OlekChod
OlekChod

ale ja dobrze

3 lata temu

OlekChod
OlekChod

to bardzo żle

3 lata temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.