1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A férfi tejet iszik."

"A férfi tejet iszik."

Fordítás:The man drinks milk.

January 31, 2014

9 hozzászólás


derhibogab

Sziasztok! Mitől drinks és mitől drink? Nagyon megköszönném, ha valaki elmagyarázná, mert nem sikerült rájönnöm!!


amcsi-san

Present tense E. szám III. személy szabály, hogy hozzáteszel "s"-t http://www.grammar.cl/Present/Verbs_Third_Person.htm

I drink milk You drink milk He drinks milk We drink milk You drink milk They drink milk


derhibogab

Nagyon köszönöm!! További jó tanulást!!


Szonja10

Akkor van drinks mikor E/3 a személy a drink meg az összes többi esetben.


SzilviaSch2

Szerintem azért, mert a férfi az 'ő', ugyan úgy mi ha she vagy he lenne a mondat elején, így kell az s.


Szonja10

Akkor van drinks ha e/3 a személy a drink pedig az osszes tobbi esetben


Tenten-chan

Velem meg az volt ennél a mondatnál a baj, hogy figyelmetlenségből írtam drinks helyett drink-et :).


ViktorHaja1

Én is de kiírta hogy "van egy elírás a válaszodba"és jó lett. Neked is?:)


Fruska2002

Tehát akor ha She, He, It, The vagy A kerül a mondat elejére

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.