"Další krok je zjistit si hodnotu čísel."

Překlad:The next step is to learn the value of numbers.

před 2 roky

5 komentářů


FilipRaab

Opravdu 'zjistit'='learn'?

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano. Da se pouzit i 'find out', tedy 'najit'

Bezne se da rici treba 'He learned that I was Czech' - zjistil, ze jsem cech/ceska.

před 2 roky

ddf76

learn of/about st - dozvědět se, zjistit

před 1 rokem

Email168674

the next step is find it cost of numbers .... to je asi blbost že?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Je a to rovnou z vícero důvodů:

"The next step is TO find..." je to infinitiv, takže "to + sloveso"

"...cost of numbers" by znamenalo "cenu čísel", jako kdybychom je chtěli koupit. Což je nesmysl.

Samotné "find" znamená něco fyzicky najít. Zato "find out" ovšem už znamená "zjistit".

A co tam dělá to "it", to opravdu netuším.

Takže by šlo uznat leda tak větu: "The next step is to find out the value of (the) numbers"

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.