1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to talk to her."

"I want to talk to her."

Fordítás:Beszélni akarok vele.

January 31, 2014

15 hozzászólás


Eassy_K

Szeretnék vele beszélni...


csarkesz

= I would like to talk to her.


bigeerzsi

Vele akarok beszélni


tabo3

"Beszélni akarok neki/hozzá" hogy lenne helyesen?


csapy

Szerintem ugyanígy. Ha nem fogadja el, jelenteni kell.


Anett718579

Nekem sem fogadta el a hozzá fordítást.


FaltuszP

hogyan fordítjuk angolra, hogy "Vele akarok beszélni"


Tamas51

I want to talk to her.


bagoly128

I have translated it literally but you didn't accept it. Why?


GerleiIstv

"to her" hozzá is lehet, de nem fogadja el.


Cseresznyeskert

I want to talk with her ???


Tamas51

Vele és nem nélküle de nem hozzá és neki akarok beszélni.


csabca3

Logopédushoz kéne járnia a hangszórónak. Mert nem érthető.


Tamas51

Esetleg fülészhez a mikrofonnak.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés