"We have him!"

Fordítás:Ő a miénk!

January 31, 2014

49 hozzászólás


sinhran

Ezt a "megvan"-t hogyan kell értenem? Gondolkodtam percekig a megoldáson, arra jutottam, hogy velünk van ( az én logikámban mindenki egyenrangú velem), ám mégis inkább azt írtam, hogy ő a miénk ( fiam - bár akkor son-t mondtam volna) . Ez olyan, mint a magyarban a "megvolt!" - ezzel jelezve, hogy szexeltem vele? Ha valaki el tudja magyarázni, kérem tegye meg!

February 7, 2014

EditLka

Megvan! (Elkaptuk!)

February 23, 2014

evibevi

Igen @EditLka van a legközelebb ahhoz amire gondolhattak, de ez inkább kifejezés így egyben mint egy 'egyszerűen' fordítandó mondat.

September 21, 2014

LiliMller

Ő nálunk van, esetleg ő a miénk. Ekég értelmetlen egy mondat, legalábbis magyarul. Talán velünk van.

February 15, 2014

SaboshBlac

Nem igazan ertem miert kell a him. Egy angol anyanyelvu baratom csak mosolygott. O sem erti....

February 3, 2014

tapir23

Korábban már utalni kellett volna arra, hogy ez egy kifejezés, ès a szó szerinti fordításra ilyen esetekben nincs lehetősèg!

February 27, 2014

Adam1978

Valóban homályos volt a fordítás. Átírtam arra, hogy „Ő a miénk!” Köszönöm a türelmeteket és a megértéseteket. Ennek az angol mondatnak tényleg sokféle értelme lehet.

January 29, 2017

kosikbarbi

Ő velünk van ez nem jó?

January 31, 2014

dobisan

A szó szerinti fordítás az lenne hogy "nekünk van őt" . A have az valaminek a birtoklását jelenti. Sajnos az angol nyelvben vannak ilyen kiefezések amihez elég fura logika kell fordításkor vagy egyszerűen el kell fogadni hogy ezt jelenti. :)

February 1, 2014

papplita

Ez sosem jutott volna az eszembe...

January 31, 2014

Jastin76

Nekünk meg van ő . Elfogadta :)

February 12, 2014

rh2rd8

Ezt nem igazán értem...

January 31, 2014

B-Andrea

ő a miénk! nem lenne jobb?

February 16, 2014

Maminti.

Ő a mienk: She (he) is ours!

February 17, 2014

LaszloMazug

?

February 2, 2014

Devourer.

megvan nekünk az mért nem jo?

February 6, 2014

Interavia

Tudja valaki, hogy időnként miért marad néma az ilyen jellegű feladat?

February 7, 2014

LakatosNor

jól írtam(nekünk van ő)kérem vissza a szivemet!

February 14, 2014

dobisan

Csakhogy angolt nem szó szerint fordítunk.

February 14, 2014

szalmar

megvagyunk neki?

February 21, 2014

markbart21

És ezt honnan kéne tudnom?

July 23, 2014

Revand

Ez egy hibás fordítás. Módosítani kellene.

July 29, 2014

IstvanLova

Nagyon ratyi.. Neha olyat ir, hogy szemem kette all..

September 12, 2014

VeronikaCs8

Furaaaa

September 16, 2014

PeterAszalos

Mért nem jó az, hogy nekünk van ő

September 22, 2014

morosita1

Jo lenne javitani

January 3, 2015

gnesFrter

Nem a mondattal van bajom, hanem azzal, hogy folyamatosan ezt az üzenetet kapom: most nem tudod mikrofont használni, ki van kapcsolva, 1 óra múlva bekapcsolódik

August 5, 2015

Dombi94

Nem igazán értem a "we" jelentése az h "mi" vagyis többesszám... A "megvan pedig egyedül mintha ki velenteném egyesszámba hogy megvan "valami kártya, labda v bármi.

October 16, 2015

MitroZsane

Nagyok könnyü!!!!

February 20, 2016

CskyLAJOS

Neki mi vagyunk-miért nem jó?

August 11, 2018

Capi01

A miénk ő. Elfogadta, pedig elég nyakatekert

August 15, 2018

SzcsGrta2

Ez hülyeség

September 29, 2018

SaroltaKov3

Ö van nekünk.... Szerintem ez jó!!!

February 3, 2019

SaroltaKov3

Ő van nekünk!! Vagy .... nekünk ő van!!!

February 3, 2019

_Tapsihapsi_

Fazs nem engedte h beirjam a szavakat.

September 1, 2019

nagyi60

nem tudtam értelmezni beütöttem egy fordítóba, és csodák csodája azt sem fogadja el.

February 23, 2014

rasztis

Nem értem

February 24, 2014

HannaNapsu

Azt mondja "höm".Ez alatt mit értsek??

February 27, 2014

kincsoke

ez a mondat nem értelmes

March 9, 2014

ReCo80

Őt akarjuk! Ez sem lehet jó válasz? Előre is köszönöm.

March 17, 2014

aptg.gabi

We want her/ him! azt hiszem ez ilyesmi lenne

May 5, 2014

BarnabsMez

nem igy van angolul SaboshBlac igazad van!

March 19, 2014

KoviEta

Azt írtam " birtokoljuk őt" , ez nagy hülyeség?

April 14, 2014

Dzsudzsu

"Nálunk van ő" elfogadta!

May 11, 2014

-farmborb-

Nekem elfogadta hogy nálunk van ő

June 26, 2014

BereczkiGb1

Hüüüüje

January 28, 2016

krumplika

nekünk megvan ő nekünk van ö = ??? telis tele van bakikkal a rendszer

February 4, 2014

Tenzin.Yonten

Gondolt már valaki arra a fordításra, hogy "Megesszük." Ha nem miért igen?

May 11, 2014

aptg.gabi

akkor reményeim szerint nem "him" lenne, hnem "it" :) plusz szerintem kellene, hogy utaljon rá valami evéssel kapcsolatos ige vagy főnév

May 27, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.