"Beszél angolul."

Fordítás:He speaks English.

4 éve

31 hozzászólás


FanniKunet

Oké köszi!

4 éve

Roli2004

Szívesen

4 éve

DevEagle

he is speak english mié' nem jó?????

3 éve

FanniKunet

Mi a különbség a speak és a speaks között?

4 éve

Shibelion

I speak

You speak

He/She/It speaks

We speak

You speak

They speak

4 éve

serq1

Koszi

4 éve

BarbaraKolumban

koszi

4 éve

FanniKunet

Igen tényleg, köszi! :D

4 éve

Shibelion

Nincs mit, de közvetlenül az én hozzászólásomra is válaszolhatsz, így akkor nem kallódik el. :)

4 éve

Blasko_Zsofia

He speaks in English. Miért nem jó?

4 éve

Shibelion

Amikor azt mondjuk, hogy valaki beszél egy nyelvet, akkor nem kell bele az in.

4 éve

Blasko_Zsofia

Köszönöm szépen!

4 éve

kohutaki

Miért nem jó, hogy She can speak english?

4 éve

Shibelion

Mert az már egy másik mondat. Tud beszélni angolul.

4 éve

FanniKunet

Jó lenne csak kéne a speak mögé egy s. Így: speaks She can speaks english.

4 éve

Shibelion

A-a. A can miatt nem kell oda az s.

4 éve

wexutar

Speak english csak úgy magában miért nem jó???

4 éve

Shibelion

Mert úgy már nem kijelentő a mondat.

4 éve

bpeti06

én is azt írtam. én sem értem, mért nem jó.

3 éve

VivienPals1

Ez a resz mar nagyon idegesitett

2 éve

vattil1

Most mi a baj

5 hónapja

Gyula110257

Miért kell az igeragozást leirni.. He, she nem elég a speaks

5 hónapja

Lingolingi

nincs ott hogy fiú vagy lány!

4 éve

laci0604

Ezért jó a he, és a she is!

4 éve

balazsvagyok

Valóban nincs ott, magyarban ugyanis van rejtett alany, angolban viszont nincs! Magyarul rejtett alany nélkül így néz ki ez a mondat: "Ő angolul beszél"

4 éve

Shibelion

Ebből még mindig nem derül ki, hogy fiú-e vagy lány, hacsak nem egy előző mondatra utalunk vele vissza, amiben viszont benne van, hogy milyen nemű is az illető. "A fiú/lány angolul beszél." Ez így furcsa, de csak így lehet különbséget tenni az angolhoz hasonlóan.

4 éve

hajocska

vagy inkább "ő beszél angolul"

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.