A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Beszél angolul."

Fordítás:He speaks English.

0
4 éve

20 hozzászólás


FanniKunet

Oké köszi!

2
Válasz4 éve

Roli2004

Szívesen

0
Válasz3 éve

FanniKunet

Mi a különbség a speak és a speaks között?

0
Válasz4 éve

Shibelion

I speak

You speak

He/She/It speaks

We speak

You speak

They speak

33
Válasz4 éve

serq1

Koszi

2
Válasz4 éve

BarbaraKolumban

koszi

0
Válasz3 éve

FanniKunet

Igen tényleg, köszi! :D

0
Válasz4 éve

Shibelion

Nincs mit, de közvetlenül az én hozzászólásomra is válaszolhatsz, így akkor nem kallódik el. :)

5
Válasz4 éve

Blasko_Zsofia

He speaks in English. Miért nem jó?

0
Válasz4 éve

Shibelion

Amikor azt mondjuk, hogy valaki beszél egy nyelvet, akkor nem kell bele az in.

6
Válasz4 éve

Blasko_Zsofia

Köszönöm szépen!

2
Válasz4 éve

kohutaki

Miért nem jó, hogy She can speak english?

0
Válasz4 éve

Shibelion

Mert az már egy másik mondat. Tud beszélni angolul.

2
Válasz4 éve

wexutar

Speak english csak úgy magában miért nem jó???

0
Válasz3 éve

Shibelion

Mert úgy már nem kijelentő a mondat.

0
Válasz3 éve

bpeti06

én is azt írtam. én sem értem, mért nem jó.

0
Válasz3 éve

DevEagle

he is speak english mié' nem jó?????

0
Válasz3 éve

VivienPals1

Ez a resz mar nagyon idegesitett

0
Válasz1 éve

vattil1

Most mi a baj

0
Válasz1 hete

Gyula110257

Miért kell az igeragozást leirni.. He, she nem elég a speaks

0
Válasz4 napja