"Men and women"

Fordítás:Férfiak és nők

January 31, 2014

41 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

SoDrazy

De ez amúgy így nagyon nem jó mert a "man"-t és a "men"-t is teljesen ugyanúgy mondja és ilyenkor nem lehet eldönteni hogy most férfit mond vagy férfiakat

April 18, 2014

kicsitunderke

Ilyenkor kell figyelni az állítmány végi esetleges "s" betűre. The man eat"s" bread vagy The men eat bread. Csak egyes szám harmadik személy (ő) esetén jelenik meg az "s" betű és ezt lehet hallani az élő beszédben.

August 10, 2014

Atti0626

De ige nem volt a mondatban, ezért nem hallottunk különbséget.

October 14, 2014

Khalivus

Man and woman és a Men and women között nem érthető

May 4, 2018

Tutika91

Ilyenkor arra kell figyelni hogy a man-t egy kicsit "á"-sabban mondja.

May 4, 2016

almasikriszta

Szerintem Pannali adott szövegkörnyezetben angolról magyarra fordítva helyes lehet az asszony is, mert a mi szókincsünk gazdagabb és sok a szinonima szavunk, de itt a gyakorlásban az alapeset az okés, azaz a nők. Mit gondoltok?

February 1, 2014

melicherjozsef

man and a woman-t értettem,akkor viszont nem lehet többesszám az a (egy) végett

November 12, 2014

la1260

Hallás után mégis honnan kellett volna tudnom, hogy többesszám?!

December 27, 2014

Gereczepeti

Nem hallom a többesszámot

May 30, 2015

luca1222

mert az magyarul helytelen

August 25, 2014

cspi19

Megköszönném ha a programban többször egymás mellé tennék a "man" és "men", illerve "woman" és "women" szavakat, hogy rögtön összetudnánk hasonlítani a hangzást.

March 1, 2018

LuczGizell

Férfik olyan szót nem ismer a magyar. Az valahol vidéken valami tájszólás a helyi "törzseknél".

April 5, 2016

RkaSzajdek

Ezt így nem lehet eldönteni!

March 20, 2016

RobertMaks1

Szerintem ez a mondat simán csak a "férfi és nő" jelenti

August 17, 2016

RobertMaks1

Aķkor is azt jelenti. Hiába csinálja a hülye program

August 17, 2016

bearbaba

férfiak és nők

February 25, 2015

horvath954

Szorakozunk???Viccelődünk??

September 19, 2015

KomivesBoti10

Egyet értek melicher jozseffel

July 19, 2016

Linddddaaaa

Asszonyok... ez nagyon nagy!

July 23, 2016

LillaFodrc

Most megint megcsinaltatta velem ugyanezt es most sikerult

September 11, 2016

Gabiblue1

MIVAAAAN?

September 22, 2016

Emese896138

Eszre vettetek ,hogy nincs ott a tobbesszam jele az s.

October 3, 2016

girl897755

Uristen de idiota vagy ! Mar bocs A man-nek men , a woman-nek women a többesszáma

April 17, 2017

KovatsGabo

A nők ugy van angolul hogy "wemen"(vimim)legabb is igy is ejtjuk

November 9, 2016

girl897755

De ugy irjak hogy women

April 17, 2017

Paulinapaula15

Nők és férfiak. Ezt miért nem fogadja el. Csak össze cseréltem véletlenül de a jelentése ugyanaz.

November 28, 2016

Khalivus

Én még mindig nem értem. Man és Men, woman és women között mi különbség hallásból. És kimondva mit másként ejtenem, hogy érthető legyen másoknak. Most úgy hallom h woman nem pedig women (wimin)

May 4, 2018

Pannali

asszonyok nem elfogadható a nők helyett?

January 31, 2014

kicsitunderke

Asszony, nő és a női nem, -woman. Asszonyok nők -women, tehát elfogadható.

August 10, 2014

vasvariistvan

Nem mert az wives

April 8, 2018

Khaosz

miért nem firfi és nő?

April 13, 2014

benedek.mark

Mert ferfi=man, ferfiak=mEn

April 14, 2014

Khaosz

köszönöm a felvilágosítást sajnos iskolában angolt nem tanultam így az alapok sincsenek

April 14, 2014

RedHorseJoe

Nem lehetett eldönteni ,hogy a Man szó többesszámban van mert nem volt szöveg környezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

November 1, 2014

ViktriaJak2

Na menj a pi×××ba te...na ezért kapcsoltam ki ezt a szart mert sosem érti,pedig jó mondom,de neki semmi se jó...

July 14, 2015

eszti1203

Nincs többes szám

December 8, 2016

SzataiRebe

Ez nem igazság! A mondatban egyesszámban van! Beírom magyarul egyesszámban ,és nem fogadja el!!!

April 17, 2017

girl897755

Uristen ! Eloszor a tobbesszamok kiveteleit nem kene megtanulnod mielott hulyeseget kommentelsz? E/3 man T/3 men. E/3 woman T/3 women

April 17, 2017

Tams488040

Bakker nem mindegy hogy Nők és Férfiak vagy Férfiak és nők??!

July 2, 2017

vasvariistvan

Nem

April 8, 2018

VMzGrX

A többes számot nem az "s" jelzi? Mens and womens?

September 2, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.