1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Men and women"

"Men and women"

Fordítás:Férfiak és nők

January 31, 2014

65 hozzászólás


SoDrazy

De ez amúgy így nagyon nem jó mert a "man"-t és a "men"-t is teljesen ugyanúgy mondja és ilyenkor nem lehet eldönteni hogy most férfit mond vagy férfiakat


kicsitunderke

Ilyenkor kell figyelni az állítmány végi esetleges "s" betűre. The man eat"s" bread vagy The men eat bread. Csak egyes szám harmadik személy (ő) esetén jelenik meg az "s" betű és ezt lehet hallani az élő beszédben.


Atti0626

De ige nem volt a mondatban, ezért nem hallottunk különbséget.


Khalivus

Man and woman és a Men and women között nem érthető


Nri414

De a woment vimin-nek mondja, igy lehet megkulonboztetni a kettot. De nem tudom, hogy miert nem olvassatok el... Vagy beszedes feladat???


Tutika91

Ilyenkor arra kell figyelni hogy a man-t egy kicsit "á"-sabban mondja.


Shrek-Ogre

Ez egy szivatás,mert semmi sem egyértelműsíti,hogy férfi,vagy férfiak,nő,vagy nők! Hol van itt állítmány?


almasikriszta

Szerintem Pannali adott szövegkörnyezetben angolról magyarra fordítva helyes lehet az asszony is, mert a mi szókincsünk gazdagabb és sok a szinonima szavunk, de itt a gyakorlásban az alapeset az okés, azaz a nők. Mit gondoltok?


Gereczepeti

Nem hallom a többesszámot


la1260

Hallás után mégis honnan kellett volna tudnom, hogy többesszám?!


cspi19

Megköszönném ha a programban többször egymás mellé tennék a "man" és "men", illerve "woman" és "women" szavakat, hogy rögtön összetudnánk hasonlítani a hangzást.


melicherjozsef

man and a woman-t értettem,akkor viszont nem lehet többesszám az a (egy) végett


RobertMaks1

Szerintem ez a mondat simán csak a "férfi és nő" jelenti


luca1222

mert az magyarul helytelen


RkaSzajdek

Ezt így nem lehet eldönteni!


Paulinapaula15

Nők és férfiak. Ezt miért nem fogadja el. Csak össze cseréltem véletlenül de a jelentése ugyanaz.


Khalivus

Én még mindig nem értem. Man és Men, woman és women között mi különbség hallásból. És kimondva mit másként ejtenem, hogy érthető legyen másoknak. Most úgy hallom h woman nem pedig women (wimin)


kiss.bogi

Én nem tudom mi a különbség,,Nők és a férfiak" vagy ,,Férfiak és nők''...Valaki még járt így?


Pannali

asszonyok nem elfogadható a nők helyett?


kicsitunderke

Asszony, nő és a női nem, -woman. Asszonyok nők -women, tehát elfogadható.


vasvariistvan

Nem mert az wives


Khaosz

miért nem firfi és nő?


benedek.mark

Mert ferfi=man, ferfiak=mEn


Khaosz

köszönöm a felvilágosítást sajnos iskolában angolt nem tanultam így az alapok sincsenek


LuczGizell

Férfik olyan szót nem ismer a magyar. Az valahol vidéken valami tájszólás a helyi "törzseknél".


Emese896138

Eszre vettetek ,hogy nincs ott a tobbesszam jele az s.


girl897755

Uristen de idiota vagy ! Mar bocs A man-nek men , a woman-nek women a többesszáma


BEeeSTia

Man többesszáma men, woman többesszáma women, tehát itt nincs s.


RedHorseJoe

Nem lehetett eldönteni ,hogy a Man szó többesszámban van mert nem volt szöveg környezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bearbaba

férfiak és nők


ViktriaJak2

Na menj a pi×××ba te...na ezért kapcsoltam ki ezt a szart mert sosem érti,pedig jó mondom,de neki semmi se jó...


kiss.bogi

Hát nem sértésből de az a te hibád vagy a telefonodért mert nekem jól megy


horvath954

Szorakozunk???Viccelődünk??


KomivesBoti10

Egyet értek melicher jozseffel


Linddddaaaa

Asszonyok... ez nagyon nagy!


RobertMaks1

Aķkor is azt jelenti. Hiába csinálja a hülye program


LillaFodrc

Most megint megcsinaltatta velem ugyanezt es most sikerult


KovatsGabo

A nők ugy van angolul hogy "wemen"(vimim)legabb is igy is ejtjuk


girl897755

De ugy irjak hogy women


eszti1203

Nincs többes szám


SzataiRebe

Ez nem igazság! A mondatban egyesszámban van! Beírom magyarul egyesszámban ,és nem fogadja el!!!


girl897755

Uristen ! Eloszor a tobbesszamok kiveteleit nem kene megtanulnod mielott hulyeseget kommentelsz? E/3 man T/3 men. E/3 woman T/3 women


Tams488040

Bakker nem mindegy hogy Nők és Férfiak vagy Férfiak és nők??!


VMzGrX

A többes számot nem az "s" jelzi? Mens and womens?


vasvariistvan

Nem, ezeknél rendhagyó a többesszám (men, women)


Baluka2007

Egyes számban van és többes számban kéri


dani9214

igen de itt kelllet s betüt kirakni ami többes szám betüje


JzsefOrbn3

Miért nem jó az hogy férfiak és a nők?


TheChameleonMan

Azt irtam hogy man and woman nem mindegy ha egyszer ezt hallom??


Lszl123428

Ha ez többes szám akkor hogy van az egyes szám?


Hajdusec

El kellene fogadni az egyes számot is.


rozsda_ek

Man and Woman ez nem azt jelenti hogy Férfi és nő mert azt méri hogy férfiak és nő...


BaloghKaro5

Nem értek vele egyet,mert a többes szám végén egy "s" betűnek kéne lenni!


Marika416928

A women-t wemen-nek mondja.

A men szóra jobban fogok figyelni, ha hosszú á-van mondja.

Köszi


SzarvasKam

Forditva irtam be véletlenül, de nem fogadta el.


JULIANNA110742

Remek beugratós! Ez csak elveszi az ember kedvét. Semmi különbséget nem hallani a két mondat között. Ha akarom man ha akarom men. Bosszantó!


B869B

Férfiak és a nők? Az magyarosabb

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.