A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Men and women"

Fordítás:Férfiak és nők

4 éve

41 hozzászólás


SoDrazy

De ez amúgy így nagyon nem jó mert a "man"-t és a "men"-t is teljesen ugyanúgy mondja és ilyenkor nem lehet eldönteni hogy most férfit mond vagy férfiakat

4 éve

kicsitunderke

Ilyenkor kell figyelni az állítmány végi esetleges "s" betűre. The man eat"s" bread vagy The men eat bread. Csak egyes szám harmadik személy (ő) esetén jelenik meg az "s" betű és ezt lehet hallani az élő beszédben.

4 éve

Atti0626

De ige nem volt a mondatban, ezért nem hallottunk különbséget.

3 éve

Khalivus

Man and woman és a Men and women között nem érthető

3 hónapja

Tutika91

Ilyenkor arra kell figyelni hogy a man-t egy kicsit "á"-sabban mondja.

2 éve

almasikriszta

Szerintem Pannali adott szövegkörnyezetben angolról magyarra fordítva helyes lehet az asszony is, mert a mi szókincsünk gazdagabb és sok a szinonima szavunk, de itt a gyakorlásban az alapeset az okés, azaz a nők. Mit gondoltok?

4 éve

luca1222

mert az magyarul helytelen

3 éve

melicherjozsef

man and a woman-t értettem,akkor viszont nem lehet többesszám az a (egy) végett

3 éve

la1260

Hallás után mégis honnan kellett volna tudnom, hogy többesszám?!

3 éve

Gereczepeti

Nem hallom a többesszámot

3 éve

LuczGizell

Férfik olyan szót nem ismer a magyar. Az valahol vidéken valami tájszólás a helyi "törzseknél".

2 éve

cspi19

Megköszönném ha a programban többször egymás mellé tennék a "man" és "men", illerve "woman" és "women" szavakat, hogy rögtön összetudnánk hasonlítani a hangzást.

5 hónapja

Emese896138

Eszre vettetek ,hogy nincs ott a tobbesszam jele az s.

1 éve

girl897755

Uristen de idiota vagy ! Mar bocs A man-nek men , a woman-nek women a többesszáma

1 éve

Pannali
Pannali

asszonyok nem elfogadható a nők helyett?

4 éve

kicsitunderke

Asszony, nő és a női nem, -woman. Asszonyok nők -women, tehát elfogadható.

4 éve

vasvariistvan

Nem mert az wives

4 hónapja

bearbaba

férfiak és nők

3 éve

horvath954

Szorakozunk???Viccelődünk??

2 éve

RkaSzajdek

Ezt így nem lehet eldönteni!

2 éve

KomivesBoti10

Egyet értek melicher jozseffel

2 éve

Linddddaaaa

Asszonyok... ez nagyon nagy!

2 éve

RobertMaks1

Szerintem ez a mondat simán csak a "férfi és nő" jelenti

2 éve

RobertMaks1

Aķkor is azt jelenti. Hiába csinálja a hülye program

2 éve

LillaFodrc

Most megint megcsinaltatta velem ugyanezt es most sikerult

1 éve

Gabiblue1

MIVAAAAN?

1 éve

KovatsGabo

A nők ugy van angolul hogy "wemen"(vimim)legabb is igy is ejtjuk

1 éve

girl897755

De ugy irjak hogy women

1 éve

Paulinapaula15

Nők és férfiak. Ezt miért nem fogadja el. Csak össze cseréltem véletlenül de a jelentése ugyanaz.

1 éve

Khaosz

miért nem firfi és nő?

4 éve

benedek.mark

Mert ferfi=man, ferfiak=mEn

4 éve

Khaosz

köszönöm a felvilágosítást sajnos iskolában angolt nem tanultam így az alapok sincsenek

4 éve

ViktriaJak2

Na menj a pi×××ba te...na ezért kapcsoltam ki ezt a szart mert sosem érti,pedig jó mondom,de neki semmi se jó...

3 éve

LillaFodrc

En nem ertem hogy akkor nem ugy kene lennie hogy mans es womens

1 éve

vasvariistvan

Nem

4 hónapja

eszti1203

Nincs többes szám

1 éve

SzataiRebe

Ez nem igazság! A mondatban egyesszámban van! Beírom magyarul egyesszámban ,és nem fogadja el!!!

1 éve

girl897755

Uristen ! Eloszor a tobbesszamok kiveteleit nem kene megtanulnod mielott hulyeseget kommentelsz? E/3 man T/3 men. E/3 woman T/3 women

1 éve

Tams488040

Bakker nem mindegy hogy Nők és Férfiak vagy Férfiak és nők??!

1 éve

vasvariistvan

Nem

4 hónapja

Khalivus

Én még mindig nem értem. Man és Men, woman és women között mi különbség hallásból. És kimondva mit másként ejtenem, hogy érthető legyen másoknak. Most úgy hallom h woman nem pedig women (wimin)

3 hónapja