1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Men and women"

"Men and women"

Fordítás:Férfiak és nők

January 31, 2014

47 hozzászólás


SoDrazy

De ez amúgy így nagyon nem jó mert a "man"-t és a "men"-t is teljesen ugyanúgy mondja és ilyenkor nem lehet eldönteni hogy most férfit mond vagy férfiakat


kicsitunderke

Ilyenkor kell figyelni az állítmány végi esetleges "s" betűre. The man eat"s" bread vagy The men eat bread. Csak egyes szám harmadik személy (ő) esetén jelenik meg az "s" betű és ezt lehet hallani az élő beszédben.


Atti0626

De ige nem volt a mondatban, ezért nem hallottunk különbséget.


Khalivus

Man and woman és a Men and women között nem érthető


Tutika91

Ilyenkor arra kell figyelni hogy a man-t egy kicsit "á"-sabban mondja.


almasikriszta

Szerintem Pannali adott szövegkörnyezetben angolról magyarra fordítva helyes lehet az asszony is, mert a mi szókincsünk gazdagabb és sok a szinonima szavunk, de itt a gyakorlásban az alapeset az okés, azaz a nők. Mit gondoltok?


Gereczepeti

Nem hallom a többesszámot


melicherjozsef

man and a woman-t értettem,akkor viszont nem lehet többesszám az a (egy) végett


la1260

Hallás után mégis honnan kellett volna tudnom, hogy többesszám?!


cspi19

Megköszönném ha a programban többször egymás mellé tennék a "man" és "men", illerve "woman" és "women" szavakat, hogy rögtön összetudnánk hasonlítani a hangzást.


luca1222

mert az magyarul helytelen


LuczGizell

Férfik olyan szót nem ismer a magyar. Az valahol vidéken valami tájszólás a helyi "törzseknél".


RobertMaks1

Szerintem ez a mondat simán csak a "férfi és nő" jelenti


RkaSzajdek

Ezt így nem lehet eldönteni!


RobertMaks1

Aķkor is azt jelenti. Hiába csinálja a hülye program


Emese896138

Eszre vettetek ,hogy nincs ott a tobbesszam jele az s.


girl897755

Uristen de idiota vagy ! Mar bocs A man-nek men , a woman-nek women a többesszáma


ViktriaJak2

Na menj a pi×××ba te...na ezért kapcsoltam ki ezt a szart mert sosem érti,pedig jó mondom,de neki semmi se jó...


BoglrkaKis72024

Hát nem sértésből de az a te hibád vagy a telefonodért mert nekem jól megy


horvath954

Szorakozunk???Viccelődünk??


KomivesBoti10

Egyet értek melicher jozseffel


Linddddaaaa

Asszonyok... ez nagyon nagy!


LillaFodrc

Most megint megcsinaltatta velem ugyanezt es most sikerult


KovatsGabo

A nők ugy van angolul hogy "wemen"(vimim)legabb is igy is ejtjuk


girl897755

De ugy irjak hogy women


Paulinapaula15

Nők és férfiak. Ezt miért nem fogadja el. Csak össze cseréltem véletlenül de a jelentése ugyanaz.


Khalivus

Én még mindig nem értem. Man és Men, woman és women között mi különbség hallásból. És kimondva mit másként ejtenem, hogy érthető legyen másoknak. Most úgy hallom h woman nem pedig women (wimin)


BoglrkaKis72024

Én nem tudom mi a különbség,,Nők és a férfiak" vagy ,,Férfiak és nők''...Valaki még járt így?


Pannali

asszonyok nem elfogadható a nők helyett?


kicsitunderke

Asszony, nő és a női nem, -woman. Asszonyok nők -women, tehát elfogadható.


vasvariistvan

Nem mert az wives


Khaosz

miért nem firfi és nő?


benedek.mark

Mert ferfi=man, ferfiak=mEn


Khaosz

köszönöm a felvilágosítást sajnos iskolában angolt nem tanultam így az alapok sincsenek


RedHorseJoe

Nem lehetett eldönteni ,hogy a Man szó többesszámban van mert nem volt szöveg környezet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bearbaba

férfiak és nők


eszti1203

Nincs többes szám


SzataiRebe

Ez nem igazság! A mondatban egyesszámban van! Beírom magyarul egyesszámban ,és nem fogadja el!!!


girl897755

Uristen ! Eloszor a tobbesszamok kiveteleit nem kene megtanulnod mielott hulyeseget kommentelsz? E/3 man T/3 men. E/3 woman T/3 women


Tams488040

Bakker nem mindegy hogy Nők és Férfiak vagy Férfiak és nők??!


VMzGrX

A többes számot nem az "s" jelzi? Mens and womens?


Baluka1414

Egyes számban van és többes számban kéri


dani9214

igen de itt kelllet s betüt kirakni ami többes szám betüje

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.