Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Cześć, jak się masz?"

Tłumaczenie:Hi, how are you?

-1
4 lata temu

19 komentarzy


meryx.jpg

Hallo -cześć how are you - jak się masz/czujesz Czyli : Hello how are you Cześć jak się masz

13
Odpowiedz3 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

No tak... Właśnie w ten sposób można sobie przetłumaczyć XD

1
Odpowiedz2 lata temu

WiktoriaSy5

Hej dobrze

0
Odpowiedz1 dzień temu

WiktoriaSy5

No hej

0
Odpowiedz1 dzień temu

MaryJohn2

Można napisać także tak : Hi! How are you?

9
Odpowiedz13 lata temu

SaanDraa7

Ja napisalam i dziala

3
Odpowiedz1 rok temu

janek_g

nie dokońca

-7
Odpowiedz3 lata temu

legomaniak

czemu?

2
Odpowiedz2 lata temu

malinka121212

Hi how are you

3
Odpowiedz3 lata temu

zuzunina

hi, hey, hello to to samo?

1
Odpowiedz2 lata temu

Lizula2

Tak

2
Odpowiedz1 rok temu

littleswing

Napisałam 'hello how are u?" a mi nie zaliczyło ;d Przepraszam, ale u to skrót od you więc powinno mi uznać pzdr

1
Odpowiedz2 lata temu

LikeJinx

Dość oczywiste, że nie zalicza takich skrótów. Masz się nauczyć mówić poprawnym angielskim, a nie skrótami.

2
Odpowiedz1 rok temu

WiktoriaSy5

No

0
Odpowiedz1 dzień temu

ciuciudupa

Pierdols ke

-1
Odpowiedz1 rok temu

ciuciudupa

Hello how do you do ...... do osoby ktorej sie nie zna

0
Odpowiedz1 rok temu

Julia385736

To jest bardzo trudne !!!

0
Odpowiedz11 miesięcy temu

piotrix1

p

0
Odpowiedz10 miesięcy temu

lechu70985

Ja zaznaczyłem 3 odpowiedzi ,ponieważ uznałem je za prawidlowe,pierwsze 2 to logiczne,ze sa dobre ale mi nie zaliczyło ,używam je w życiu i nikt mnie jeszcze nie poprawił,więc sadze ze sa poprawne .

0
Odpowiedz7 miesięcy temu