1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are cats."

"They are cats."

Fordítás:Azok macskák.

January 31, 2014

11 hozzászólás


szlilla5

"Ezek macskák" megoldást miért nem fogadja el?


janosiimola

Szerintem az "azok" helyesebb.


ElekesPanni

Azért mert az "Ezek macskák" mondat angolul inkább így van: These are cats.


Vill348778

Mert az "Ezek" meg az "Azok" nem ugyanaz.


csabca3

Fura nekem elfogadta:)


csabca3

NEM ÍRTAM IDE ILYET!!!


eniko.bala

Azok vagy ők ezek a helyesek


peter81287

Tudom fura lehet de ezek macskak amik 2-3 meterre vannak. Vagy az ismerose. Azok macskak amik 8-10 meternel messzebb van. Vagy idegen macskak.


kviktoria

A They azt jelenti hogy ők.


opekope2

Kétféleképpen ejti, és azt se tudom, hogy melyik a helyes?!


VeronikaCs8

Az azok nem is helyes. Mert akkor nem they are lenne. Na mindegy nem okoskszom XD

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.