1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They are cats."

"They are cats."

Fordítás:Azok macskák.

January 31, 2014

20 hozzászólás


szlilla5

"Ezek macskák" megoldást miért nem fogadja el?


janosiimola

Szerintem az "azok" helyesebb.


ElekesPanni

Azért mert az "Ezek macskák" mondat angolul inkább így van: These are cats.


Vill348778

Mert az "Ezek" meg az "Azok" nem ugyanaz.


csabca3

Fura nekem elfogadta:)


csabca3

NEM ÍRTAM IDE ILYET!!!


eniko.bala

Azok vagy ők ezek a helyesek


peter81287

Tudom fura lehet de ezek macskak amik 2-3 meterre vannak. Vagy az ismerose. Azok macskak amik 8-10 meternel messzebb van. Vagy idegen macskak.


kviktoria

A They azt jelenti hogy ők.


vasvariistvan

Meg azt is hogy azok. Ilyenkor az it többesszámaként szerepel.


opekope2

Kétféleképpen ejti, és azt se tudom, hogy melyik a helyes?!


VeronikaCs8

Az azok nem is helyes. Mert akkor nem they are lenne. Na mindegy nem okoskszom XD


BollaKrisz3

Azok= Those Szóval nem is értem hogy miért "They are cats". Mert ez a mondat azt jelenti hogy ők macskák.


DnesGyrgy

Igen, jól látod, hogy az angol példamondat fordítása "Ők macskák." lenne, viszont szerintem magyarul az állatokat nem "ő"-zzük, ezért magyarul helyesen: "Azok macskák."


Rabby796297

Ha csak azt fogadja el hogy they are akkor miert ejti úgy hogy theyre?


vasvariistvan

Mert a, "bennszülöttek" is gyakran így mondják (szokni kell) .


MtysMria

Miért nem lehet normális hangnemben kimondani a mondatokat. Miért kell igy eltorzítani őket?


FehrAnna8

Borzalmasak ezek a különböző típusú- többféle- kiejtések!


vasvariistvan

Szerintem így "érzékenyitenek" bennünket.


vargaangol

A macskák a kedvenc állataim mert nagyon cukik

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.