"They are cats."

Fordítás:Azok macskák.

4 éve

8 hozzászólás


szlilla5

"Ezek macskák" megoldást miért nem fogadja el?

4 éve

janosiimola

Szerintem az "azok" helyesebb.

4 éve

Vill348778

Mert az "Ezek" meg az "Azok" nem ugyanaz.

2 éve

eniko.bala

Azok vagy ők ezek a helyesek

4 éve

peter81287

Tudom fura lehet de ezek macskak amik 2-3 meterre vannak. Vagy az ismerose. Azok macskak amik 8-10 meternel messzebb van. Vagy idegen macskak.

1 éve

kviktoria

A They azt jelenti hogy ők.

4 éve

opekope2

Kétféleképpen ejti, és azt se tudom, hogy melyik a helyes?!

4 éve

VeronikaCs8

Az azok nem is helyes. Mert akkor nem they are lenne. Na mindegy nem okoskszom XD

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.