A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are cats."

Fordítás:Azok macskák.

4 éve

13 hozzászólás


szlilla5

"Ezek macskák" megoldást miért nem fogadja el?

4 éve

janosiimola

Szerintem az "azok" helyesebb.

4 éve

Vill348778

Mert az "Ezek" meg az "Azok" nem ugyanaz.

2 éve

eniko.bala

Azok vagy ők ezek a helyesek

4 éve

peter81287

Tudom fura lehet de ezek macskak amik 2-3 meterre vannak. Vagy az ismerose. Azok macskak amik 8-10 meternel messzebb van. Vagy idegen macskak.

9 hónapja

kviktoria

A They azt jelenti hogy ők.

4 éve

opekope2

Kétféleképpen ejti, és azt se tudom, hogy melyik a helyes?!

4 éve

VeronikaCs8

Az azok nem is helyes. Mert akkor nem they are lenne. Na mindegy nem okoskszom XD

3 éve

Vill348778

Nekem egyből jólett! És úgy lehet megtudni hogy az eleje mindig NAGY betű. ;)

2 éve

CsabaSzlde

They are egy letige es nem mutato nevmas tehat a helyes : ok macskak

1 éve

kaizermate

Az o macskai miert nem jo?

1 éve

LazerLr521

Elegem van a DOALINGÓBÓL,!!!!!! :-)

1 éve

AndrsTth532551

Elcsesztem ezt is...

1 éve