1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We drink the water."

"We drink the water."

Çeviri:Biz suyu içeriz.

January 31, 2014

19 Yorum


EfecanBozd

Su içeriz genel bi ifade ama suyu içeriz derken belli bi sudan bahsediyoruz the ise belli şeyler için kullanılır


muslera.

teşekkürler efecan :)


ylmzsngl

Teşekkürler. Belli şeylerden önce ancak bazen he she önünede gelmekte. Anlamıyorm.


ZEYNEPNURL1

She işaret ettiği kişinin kız olduğunu belirterek o demek He ise işaret ettiği kişinin erkek olduğunu belirterek o demek


Zehra565936

Aynen katılıyorum


KupaBesta

biz su içerizin neyi yanlıs ?


derya_dogann

biz su içeriz de aynı şey


queen26710

Selammmm duo harima


._Beckham_.

Biz su içeriz ile biz suyu içeriz arasında ne fark var yaa

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.