"We drink the water."

Çeviri:Biz suyu içeriz.

January 31, 2014

42 Yorum


EfecanBozd

Su içeriz genel bi ifade ama suyu içeriz derken belli bi sudan bahsediyoruz the ise belli şeyler için kullanılır

February 25, 2014

muslera.

teşekkürler efecan :)

March 3, 2014

ylmzsngl

Teşekkürler. Belli şeylerden önce ancak bazen he she önünede gelmekte. Anlamıyorm.

August 26, 2014

prensesari

She ve he o demek

February 9, 2019

orhan149006

We drink water

July 26, 2015

MercanPeyz

Biz su içeriz

October 7, 2019

Aleyna963930

Teşekkürler

September 30, 2019

KupaBesta

biz su içerizin neyi yanlıs ?

July 2, 2014

Emir311459

Bencede

August 17, 2018

derya_dogann

biz su içeriz de aynı şey

March 11, 2016

34TalhaBoraY.52

Bebekler nasilsiniz

October 2, 2019

Duostyle

Ben bir seyi anlamiyorum.Biz suyu iceriz le biz su icerizi ne farki varki?onun icindemi kalp gidiyo?!!!

March 29, 2014

AyseErtan

ya the water dersen ordaki the suyu yapıo ama a water dersen ordaki a su oluo sadece yani the belli bişeyi ifade ederken kullanılyor tek bişeyden bahsederken ama a öyle değil a geneli ifade edio

April 5, 2014

mustafa.er3

Bu the kelimesini neye göre kelimenin başına koyuyoruz

April 2, 2014

edazgl

I eat a bread kabul edilmedi bir önceki seviyede.I eat bread olacakmış.I eat the bread olur mu ? Eğer olmazsa the water diye bir şey de olmaz çünkü.cevap verirseniz sevinirim. :)

July 5, 2014

gulincik

biz su içeriz neresi yanlış ki

August 11, 2014

Roob13

here did the u in suyu come from ?

September 21, 2014

Erenatalka2

Bune yaa

March 19, 2015

dilara582124

Ya nasil biz su iceriz dedim kabul etmedi

August 30, 2015

TEnesSandk

you drink the tea diye bir cümlede sen çayı içersini kabul etmedi şimdi biz su içeriz dedim şimdide suyu şeklinde istiyor anlamadım. the yı biz mi yanlış biliyoruz duo mu..

February 18, 2016

HELINKEVSERYCE76

çok saçmza söylüyorum yazmıyo

February 28, 2016

Ykpsdgl

kajsdbjka dedim doğru dedi

September 11, 2016

somutinsan

Biz su içeriz

February 14, 2018

aban25451

Suyu içeriz nedir su iceriz olmıycakmi orasi

March 7, 2018

Sude965665

Biz su içeriz olması lazim

March 25, 2018

irmak41701

Ama olmuyo ne kadar desemsde olmuyo

April 23, 2018

azranihan

Aynen ırmak

September 28, 2019

sanem355171

Kadin cok hizli söylüyor

July 4, 2018

azranihan

Evet maalesef sanem

September 28, 2019

ela413310

Bende biz su içeriz yazdım yanlış oldu

September 28, 2018

HatunBa

The kullanilır mı

October 23, 2018

KerimTemel

biz su içeriz yazım kabul etmedi

December 4, 2018

derkl

Ya su yada suyu ne fark eder

December 10, 2018

beyza1609

Saolsiniz

January 10, 2019

ZEYNEPNURL1

Suyu ve su arasındaki faekı anlamadım

February 24, 2019

emre10262

Herkez sikayetci uygulamadan gg oldu yorumlar

September 17, 2019

selimcan986814

Snskbdsjsşş

September 26, 2019

BotanKaya1

Vaaaaaaaay

October 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.