Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We drink the water."

Çeviri:Biz suyu içeriz.

4 yıl önce

29 Yorum


EfecanBozd

Su içeriz genel bi ifade ama suyu içeriz derken belli bi sudan bahsediyoruz the ise belli şeyler için kullanılır

4 yıl önce

muslera.

teşekkürler efecan :)

4 yıl önce

orhan149006

We drink water

3 yıl önce

ylmzsngl

Teşekkürler. Belli şeylerden önce ancak bazen he she önünede gelmekte. Anlamıyorm.

4 yıl önce

KupaBesta

biz su içerizin neyi yanlıs ?

4 yıl önce

nesli2177

aynen

4 yıl önce

Emir311459

Bencede

3 hafta önce

Bircan329402

açıklama yukarıda

6 gün önce

derya_dogann

biz su içeriz de aynı şey

2 yıl önce

Duostyle

Ben bir seyi anlamiyorum.Biz suyu iceriz le biz su icerizi ne farki varki?onun icindemi kalp gidiyo?!!!

4 yıl önce

AyseErtan

ya the water dersen ordaki the suyu yapıo ama a water dersen ordaki a su oluo sadece yani the belli bişeyi ifade ederken kullanılyor tek bişeyden bahsederken ama a öyle değil a geneli ifade edio

4 yıl önce

mustafa.er3

Bu the kelimesini neye göre kelimenin başına koyuyoruz

4 yıl önce

edazgl

I eat a bread kabul edilmedi bir önceki seviyede.I eat bread olacakmış.I eat the bread olur mu ? Eğer olmazsa the water diye bir şey de olmaz çünkü.cevap verirseniz sevinirim. :)

4 yıl önce

gulincik

biz su içeriz neresi yanlış ki

4 yıl önce

Roob13
Roob13

here did the u in suyu come from ?

3 yıl önce

Erenatalka2

Bune yaa

3 yıl önce

dilara582124

Ya nasil biz su iceriz dedim kabul etmedi

3 yıl önce

TEnesSandk

you drink the tea diye bir cümlede sen çayı içersini kabul etmedi şimdi biz su içeriz dedim şimdide suyu şeklinde istiyor anlamadım. the yı biz mi yanlış biliyoruz duo mu..

2 yıl önce

HELINKEVSERYCE76

çok saçmza söylüyorum yazmıyo

2 yıl önce

Ykpsdgl

kajsdbjka dedim doğru dedi

2 yıl önce

somutinsan

Biz su içeriz

6 ay önce

aban25451

Suyu içeriz nedir su iceriz olmıycakmi orasi

6 ay önce

Sude965665

Biz su içeriz olması lazim

5 ay önce

irmak41701

Ama olmuyo ne kadar desemsde olmuyo

4 ay önce

sanem355171

Kadin cok hizli söylüyor

2 ay önce