"Válaszokat akarok, ma."

Fordítás:I want to have answers, today.

January 31, 2014

8 hozzászólás


vermespe

szerintem is el kellene fogadni az "I want answers, today"-t

February 17, 2014

gagaqgagaq

Nekem elfogadta

October 21, 2014

seiruna

Nekem elfogadta az I want answers Today-t

December 13, 2014

BernadettH1

Minek a " to have" ?

February 21, 2014

GZOLER

tudnék róla vitatkzoni

January 31, 2014

FuckPrincess

Nekem nem fogadta el az ,,I want to answers today"-t

October 18, 2016

n.k.zsuzsa

to nélkül jó lenne

August 11, 2019

Kilmer.Trotter

Filmben sem hallottam még, hogy "want to have answers". De talán azért kell a to have, mert az "i want to answer" azt jelentené, hogy én akarok válaszolni, így ha "to have"-vel jelezhetem, hogy inkább várom a választ.

March 28, 2014

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.