1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Válaszokat akarok, ma."

"Válaszokat akarok, ma."

Fordítás:I want to have answers, today.

January 31, 2014

8 hozzászólás


vermespe

szerintem is el kellene fogadni az "I want answers, today"-t


seiruna

Nekem elfogadta az I want answers Today-t


BernadettH1

Minek a " to have" ?


GZOLER

tudnék róla vitatkzoni


Kilmer.Trotter

Filmben sem hallottam még, hogy "want to have answers". De talán azért kell a to have, mert az "i want to answer" azt jelentené, hogy én akarok válaszolni, így ha "to have"-vel jelezhetem, hogy inkább várom a választ.


FuckPrincess

Nekem nem fogadta el az ,,I want to answers today"-t


VaszliknAn

I want answers, today is jó? Ha beleteszem azt, hogy to have, akkor az azt jelentené, hogy "Válaszokat akarok magamnak, ma"??

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés