1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Válaszokat akarok, ma."

"Válaszokat akarok, ma."

Fordítás:I want to have answers, today.

January 31, 2014

13 hozzászólás


vermespe

szerintem is el kellene fogadni az "I want answers, today"-t


johalasz46

Úgy van ! Elfogadta. És szerintem minél egyszerűbben kell fogalmaznunk - a siker kulcsa. A bonyolultabb verziókat meghagyom az angol anyanyelvűekre. Sok gyakorlás után talán majd mi is megtanuljuk...- 2021.01.


seiruna

Nekem elfogadta az I want answers Today-t


BernadettH1

Minek a " to have" ?


johalasz46

Want to ! = akar csinálni vmit! + Have = birtokolni (sokjelentésű szó ! ). Mit? - válaszokat. - 2021.01.


GZOLER

tudnék róla vitatkzoni


Kilmer.Trotter

Filmben sem hallottam még, hogy "want to have answers". De talán azért kell a to have, mert az "i want to answer" azt jelentené, hogy én akarok válaszolni, így ha "to have"-vel jelezhetem, hogy inkább várom a választ.


FuckPrincess

Nekem nem fogadta el az ,,I want to answers today"-t


Florian226147

Igen kedves Princess hiszen az nem jó válasz, asszem pont feletted írta vki, hogy a have nélkül mást jelent úgy a mondat


VaszlikAnita

I want answers, today is jó? Ha beleteszem azt, hogy to have, akkor az azt jelentené, hogy "Válaszokat akarok magamnak, ma"??


Florian226147

Igen szószerinti fordításban azt jelenti de az angol nyelvtana miatt kell bele a have

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.