A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man reads the newspaper."

Fordítás:A férfi elolvassa az újságot.

4 éve

18 hozzászólás


kolog

Mire gondolhatott a költő?! Én ezt írtam: "a férfi újságot olvas" - de nem fogadta el :/ Az én fordításomban van a hiba vagy a programban? Ennyire számít a szavak sorrendje, még akkor is, ha a mondat értelmes?

4 éve

Hegeme5ter

nem azért mert konkrét újságról van szó ? ha meg van nevezve, hogy the newspaper Akkor egy konkrét újságról van szó: A férfi elolvassa az újságot. A te megoldásodhoz meg ez tartozna: The man reads a newspaper. mert ha "a newspaper" akkor bármilyen újságról lehet szó..

4 éve

LightmanHUN

Nekem is elfogadta már ezt, valószínüleg csak hiba volt, amit már javítottak

4 éve

kisbagoly
kisbagoly

Én is ezt írtam, de nekem elfogadta. ;-)

4 éve

IstvnBerec

Én is ezt írtam csak az a baj vele hogy így kell írni: "A férfi újságot olvas." Mert hogy mondat.

3 éve

NorbertTth

Ugyan ezt írtam -.-

4 éve

BabaNZ

Nekem elfogadta.

4 éve

voyager23

Én rendesen azt értettem, mintha a nő azt mondta volna hogy The man read study newspaper, holott a study helyett állítólag azt mondta hogy The, pedig jó a hallásom, furán ejtette...

4 éve

JohnnyPippi

A nő kb. ezt mondta "di men rids dedi ......."

Nem tudja eldönteni a gépi hang, hogy a "the" szót "(d)e"nek vagy "(d)i"nek ejti

4 éve

ruszty

Ez nem jooolo

4 éve

kocka1231

Azt míért nem fogadja el,hogy "A pasas újságot olvas".

3 éve

csenge02

Okè moat már ertem

3 éve

bpeti06

a férfi olvassa az újságot

3 éve

GyorgyGyov

igy helyes

4 napja

Foltieni

ujságpapirt.........

3 éve

Nadin328246

Mitől függ hogy "man" vagy "men" ?

2 éve

Katica489897

Egyes vagy többes számtól.

6 hónapja

BaloghDama1

Az meg mért nem jó hogy " a férfi egy úságot olvas

1 éve