1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man reads the newspaper."

"The man reads the newspaper."

Fordítás:A férfi elolvassa az újságot.

January 31, 2014

23 hozzászólás


NorbertTth

Ugyan ezt írtam -.-


[törölt felhasználó]

    a férfi olvassa az újságot


MartinaHDo

    A férfi újságot olvas


Kata329159

    Örömmel látom, hogy pár hónap alatt tanár nélkül is elkezdi érteni az ember: The man reads a newspaper = A férfi újságot olvas. The man reads the newspaper. = A férfi elolvassa az újságot.


1234k.a

    köszi.A férfi elolvassa az ujságot


kolog

    Mire gondolhatott a költő?! Én ezt írtam: "a férfi újságot olvas" - de nem fogadta el :/ Az én fordításomban van a hiba vagy a programban? Ennyire számít a szavak sorrendje, még akkor is, ha a mondat értelmes?


Hegeme5ter

    nem azért mert konkrét újságról van szó ? ha meg van nevezve, hogy the newspaper Akkor egy konkrét újságról van szó: A férfi elolvassa az újságot. A te megoldásodhoz meg ez tartozna: The man reads a newspaper. mert ha "a newspaper" akkor bármilyen újságról lehet szó..


BabaNZ

    Nekem elfogadta.


voyager23

    Én rendesen azt értettem, mintha a nő azt mondta volna hogy The man read study newspaper, holott a study helyett állítólag azt mondta hogy The, pedig jó a hallásom, furán ejtette...


Zoltan49

    Ha legkozelebb találkozol ilyennel, jelentsd a feladatnál. Amiket itt írunk, talán el sem olvassák.


kocka1231

    Azt míért nem fogadja el,hogy "A pasas újságot olvas".


Nadin328246

    Mitől függ hogy "man" vagy "men" ?


Katica489897

    Egyes vagy többes számtól.


Bandi10071973

    Ebben a mondatban a MAN szó nagyon MEN - nek hallatszik.ELÉGGÉ MEG TÉVESZTŐ.


Zoltan49

    A tanulmányaim szerint az angol nyelvűek ugyanúgy mondják mindkét szót. Azaz a "man és men" kiejtése men.


Edina192543

    Ugyan azt irom korbe korbe es sm ...fura bagoly


Kata329159

    A féfi ELolvassa az újságot, de az hogy lenne, hogy a férfi újságot olvas? Tud ebben valaki segíteni?


Zoltan49

    Szerintem azt akartad írni hogy a férfi az újságot olvassa. ??? Ez nekem is sötét, és a feladatoknál nem is érzem következetesnek.


Zoltan49

    Már tudom, akkoriban még nem tudtam. A férfi újságot olvas - The man reads A newspaper. A férfi elolvassa az újságot - The man reads THE newspaper.


Vivien720

    Mi a különbség az olvas és az elolvas között?


Zoltan49

    A szovegből derul ki, melyiket kell használni. Ha a magyar szóra kérdezel: olvas - valaki konyvet olvas - azaz valahol belelapozott a konyvbe. Valaki elolvassa a konyvet - végigolvasta a konyv tartalmát.


FehrAnna8

    VE nan reads.. ..VE stb. Így mondja a lassítottat. Ez megint egy Új hang!! Egyre rosszab!!! 2021.04.13 .

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.