1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man reads the newspaper."

"The man reads the newspaper."

Fordítás:A férfi elolvassa az újságot.

January 31, 2014

19 hozzászólás


NorbertTth

Ugyan ezt írtam -.-


kocka1231

Azt míért nem fogadja el,hogy "A pasas újságot olvas".


bpeti06

a férfi olvassa az újságot


MartinaHDo

A férfi újságot olvas


Kata329159

Örömmel látom, hogy pár hónap alatt tanár nélkül is elkezdi érteni az ember: The man reads a newspaper = A férfi újságot olvas. The man reads the newspaper. = A férfi elolvassa az újságot.


kolog

Mire gondolhatott a költő?! Én ezt írtam: "a férfi újságot olvas" - de nem fogadta el :/ Az én fordításomban van a hiba vagy a programban? Ennyire számít a szavak sorrendje, még akkor is, ha a mondat értelmes?


Hegeme5ter

nem azért mert konkrét újságról van szó ? ha meg van nevezve, hogy the newspaper Akkor egy konkrét újságról van szó: A férfi elolvassa az újságot. A te megoldásodhoz meg ez tartozna: The man reads a newspaper. mert ha "a newspaper" akkor bármilyen újságról lehet szó..


BabaNZ

Nekem elfogadta.


voyager23

Én rendesen azt értettem, mintha a nő azt mondta volna hogy The man read study newspaper, holott a study helyett állítólag azt mondta hogy The, pedig jó a hallásom, furán ejtette...


Nadin328246

Mitől függ hogy "man" vagy "men" ?


Katica489897

Egyes vagy többes számtól.


BaloghDama1

Az meg mért nem jó hogy " a férfi egy úságot olvas


Bandi535199

Ebben a mondatban a MAN szó nagyon MEN - nek hallatszik.ELÉGGÉ MEG TÉVESZTŐ.


Edina192543

Ugyan azt irom korbe korbe es sm ...fura bagoly


Kata329159

A féfi ELolvassa az újságot, de az hogy lenne, hogy a férfi újságot olvas? Tud ebben valaki segíteni?


Zoltan49

Szerintem azt akartad írni hogy a férfi az újságot olvassa. ??? Ez nekem is sötét, és a feladatoknál nem is érzem következetesnek.


Vivien15986

Mi a különbség az olvas és az elolvas között?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.