A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You have wine and he has milk."

Fordítás:Neked borod van, neki pedig teje.

0
4 éve

15 hozzászólás


theba4

Megint elég béna a hangfelismerése.

1
Válasz4 éve

szeneka

Nektek van borotok is jó

0
Válasz4 éve

geobagoly

Neked borod, neki teje van.

0
Válasz4 éve

Gottfried0

Én ezt írtam és rossznak vette, miért? "Neked borod van neki pedig teje van."

0
Válasz4 éve

AlexanderNagy

A teje után nem kell írni hogy van

0
Válasz3 éve

Gottfried0

Tudom, hogy így magyartalan a fordítás, de szó szerint az van odaírva.

0
Válasz3 éve

varlac
varlac

Tiéd a bor miért nem jó?

0
Válasz4 éve

Marton126

Mert a have az birtokolni (pl.: Neked van könyved.)

0
Válasz3 éve

EszTomi

Ez nem jó? " neked van borod és ő neki teje " - Vagy ez nem túl magyaros? :)

0
Válasz4 éve

HegyesiMarcsi

ha azt írja írd be amit hallasz,miért a fordítást kell beírni?Nem értem

0
Válasz4 éve

AndreaKert

En csak azt nem ertem, hogyha idaig szoszerint kellett forditani, akkor most miert nem?

0
Válasz4 éve

DinaPiros

Hulye hangfelismeres....

0
Válasz4 éve

TthKlmn

A neki verzió nem tudom miért fontos mert ha csak a van teje szöveget írom az már egyértelmű hogy neki!Hiszen van tejed az t jelenti hogy neked, a van tejem az rám vonatkozik,de a van tejünk, van tejetek van tejük is egyértelmű!

0
Válasz4 hónapja

CsabaSzlde

Nekik van boruk vagy neked van borod azt hogyan kulonboztetem meg ? You you mind2 nem ?

0
Válasz2 hónapja

GerleiIstv

Pedig = now, in turn; Hol van ez az angol mondatban? Tehát: "Neked borod, neki teje van." pontosabb lenne.

0
Válasz1 hónapja