"You have wine and he has milk."

Fordítás:Neked borod van, neki pedig teje.

January 31, 2014

16 hozzászólás


theba4

Megint elég béna a hangfelismerése.

January 31, 2014

GerleiIstv

Pedig = now, in turn; Hol van ez az angol mondatban? Tehát: "Neked borod, neki teje van." pontosabb lenne.

June 26, 2018

szeneka

Nektek van borotok is jó

January 31, 2014

geobagoly

Neked borod, neki teje van.

February 6, 2014

Gottfried0

Én ezt írtam és rossznak vette, miért? "Neked borod van neki pedig teje van."

February 7, 2014

AlexanderNagy

A teje után nem kell írni hogy van

August 23, 2014

Gottfried0

Tudom, hogy így magyartalan a fordítás, de szó szerint az van odaírva.

October 30, 2014

varlac

Tiéd a bor miért nem jó?

February 7, 2014

Marton126

Mert a have az birtokolni (pl.: Neked van könyved.)

September 11, 2014

EszTomi

Ez nem jó? " neked van borod és ő neki teje " - Vagy ez nem túl magyaros? :)

March 11, 2014

HegyesiMarcsi

ha azt írja írd be amit hallasz,miért a fordítást kell beírni?Nem értem

March 16, 2014

AndreaKert

En csak azt nem ertem, hogyha idaig szoszerint kellett forditani, akkor most miert nem?

April 2, 2014

DinaPiros

Hulye hangfelismeres....

August 13, 2014

TthKlmn

A neki verzió nem tudom miért fontos mert ha csak a van teje szöveget írom az már egyértelmű hogy neki!Hiszen van tejed az t jelenti hogy neked, a van tejem az rám vonatkozik,de a van tejünk, van tejetek van tejük is egyértelmű!

April 5, 2018

CsabaSzlde

Nekik van boruk vagy neked van borod azt hogyan kulonboztetem meg ? You you mind2 nem ?

May 27, 2018

Zolika762365

Azt írtam "borod" ez meg átírta, hogy bőröd

February 27, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.