1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have wine and he has mil…

"You have wine and he has milk."

Fordítás:Neked borod van, neki pedig teje.

January 31, 2014

29 hozzászólás


theba4

Megint elég béna a hangfelismerése.


GerleiIstv

Pedig = now, in turn; Hol van ez az angol mondatban? Tehát: "Neked borod, neki teje van." pontosabb lenne.


Zolika762365

Azt írtam "borod" ez meg átírta, hogy bőröd


KJ.112143

A "milk" érthetetlen.


Eva892418

Az a baj nekem a "milk" helyett "not" - ot mondd. Ez értelmetlen. Már másodszor szivat vele.


Eva892418

Az a baj nekem a "milk" helyett "not" - ot mondd. Ez értelmetlen. Már másodszor szivat vele.


Annamaria235146

Jó lenne, ha a milk - et rendesen ejtené ki. Így nem lehet tanulni, hogy mindig másképpen ejtenek ki mindent.


szeneka

Nektek van borotok is jó


geobagoly

Neked borod, neki teje van.


Gottfried0

Én ezt írtam és rossznak vette, miért? "Neked borod van neki pedig teje van."


AlexanderNagy

A teje után nem kell írni hogy van


Gottfried0

Tudom, hogy így magyartalan a fordítás, de szó szerint az van odaírva.


varlac

Tiéd a bor miért nem jó?


Marton126

Mert a have az birtokolni (pl.: Neked van könyved.)


EszTomi

Ez nem jó? " neked van borod és ő neki teje " - Vagy ez nem túl magyaros? :)


HegyesiMarcsi

ha azt írja írd be amit hallasz,miért a fordítást kell beírni?Nem értem


AndreaKert

En csak azt nem ertem, hogyha idaig szoszerint kellett forditani, akkor most miert nem?


DinaPiros

Hulye hangfelismeres....


TthKlmn

A neki verzió nem tudom miért fontos mert ha csak a van teje szöveget írom az már egyértelmű hogy neki!Hiszen van tejed az t jelenti hogy neked, a van tejem az rám vonatkozik,de a van tejünk, van tejetek van tejük is egyértelmű!


CsabaSzlde

Nekik van boruk vagy neked van borod azt hogyan kulonboztetem meg ? You you mind2 nem ?


VLEV01

borod van, teje van. Nem fogadta el


JnosKolesz3

Hát igen,a hangzás be tud kavarni. Nekem főleg a man-men,woman-women szavak felismerhetetlenségig egyformák...


VargaGyrgy14

Tipikus kérdéses mondat, hogy elszúrd a szíveidet.


KelemenMargit2

Nem érthető a kiejtése she- hallok többszöri ismétlés után is.


FehrAnna8

...and HIS MILK- et mond a HI HAS milk helyett. Többször meghallgattam. Ezek a béna hangok' kiejtések rettenetesek!!! El veszik a kedvemet!!!


GoreczkinI

Hiába írom negyedszer a she szót mire átküldöm he lesz belőle

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.