1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Kérlek, idd meg a vizet."

"Kérlek, idd meg a vizet."

Fordítás:Please drink the water.

January 31, 2014

17 hozzászólás


serikarika

Az miért nem jó, így: Please You drink the water? Nagyon kezdő vagyok még.


lazarcsaba

felszólító módban nem használunk alanyt


Brisa834888

Eddig nem volt szó a felszólító módról...


Shibelion

Angolul úgy is használható a mondat, hogy "Please, drink up the water." Szerintem.


mamutvadasz

Szerintem nem felszólító, mert kéri.


zsu852576

Hát ha felkiálltó jel van a végén az felszollito


erykacska

Az mért nem jó hogy please you drink the water


Shibelion

Mert nem kell bele a you.


Iridium76

Felszólító mód. Nem kell a you.


Micimacika

nekem ez nem tűnt felszólításnak, felkiáltójel nélkül


ElekZsfi99

please drink water ez miert nem ji?


PaulnyinKa

Azt miért nem fogadja el hogy please let's drink the water


TheChameleonMan

Harry potter félvér herceg :) :D


mamutvadasz

I please you drink water! Miért nem jó?


JanosJoo

ahogy olvasom a hozzaszolasokat, ez megint egy kovetkezetlen szabaly, amit csak tudni kell


fazekas-peter1

Konkrét szabály: felszólító módban, nincs alany, és az angol nem használ a végén felkiáltó jelet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.