1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Kérlek, idd meg a vizet."

"Kérlek, idd meg a vizet."

Fordítás:Please drink the water.

January 31, 2014

17 hozzászólás


serikarika

Az miért nem jó, így: Please You drink the water? Nagyon kezdő vagyok még.


lazarcsaba

felszólító módban nem használunk alanyt


Brisa834888

Eddig nem volt szó a felszólító módról...


Shibelion

Angolul úgy is használható a mondat, hogy "Please, drink up the water." Szerintem.


Vi2N

A segédlet azt írja: idd meg!-drink it... de akkor azt miért nem fogadja el mégsem, hogy: please, drink it the water. ?


Marietta24

Kétszer írtad le, hogy mit igyon meg: 1. it = azt 2. water= vizet


Vi2N

Értem. Köszönöm szépen a segítséget :)


Shibelion

Mert nyelvtanilag helytelen.


erykacska

Az mért nem jó hogy please you drink the water


Shibelion

Mert nem kell bele a you.


Iridium76

Felszólító mód. Nem kell a you.


Micimacika

nekem ez nem tűnt felszólításnak, felkiáltójel nélkül


ElekZsfi99

please drink water ez miert nem ji?


PaulnyinKa

Azt miért nem fogadja el hogy please let's drink the water


karacsony5

A you miért nem kell jozzá?


Iridium76

Felszólító módban nem kell kitenni az alanyt, e/2 vagy t/2. (te/ti) Például: Sit down, please.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés