1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has her shirts."

"She has her shirts."

Fordítás:Nála vannak az ingei.

January 31, 2014

22 hozzászólás


katalin.bi

Szerintem, neki vannak ingjei és nem pedig " neki megvannak az ingjei".


kolozsia

szerintem mivel a her shirts már eleve birtokos szerkezet, nem elég fordításnak annyi, hogy neki vannak ingei, mert az a she has shirts lenne; a "nála vannak az ingei" tűnik a legjobbnak, de jó lenne ha valaki szakavatott - pl nyelvtanár - szólna hozzá


liltournier

Ugyan én nem vagyok nyelvtanár, de szerintem is ez lehet a helyzet.


Zolee007

Megvannak az ingei.?


FerenczPusztay

Nála van az ő pólói/ingei. Ez nem jó?


attila.p.s

Nekem ezt írta a "Neki ingjei vannak"...helyett..."Megvannak neki a ingjei!!!!????"...a magyar kalap gittet nem ér :-D


Blessed77

El kene fogadni!!!Szerintem...


Lindiii

Nekem azt írta: neki vannak az pólói! :)


sziszi.monika

ezt mindig eltevesztem


nadasalex

Rossz a hang minősége


Anitangol02

Nehogy már ilyenen fennakadj :-)


Tisztaviz

De miért "nála" vannak az ingei? Miért nem neki megvannak az ingei? Ehhez nem kéne valami -nál, -nél? hogy így kelljen fordítani?


Harga

Jól érezted. Mind jelenti: Nála vannak az ingei. Megvannak az ingei. Sőt: Meglettek az ingei. Megkerültek az ingei. Itt az eredmény a lényeg, hogy már nála vannak meg.


suvkat

Nem mert az angol így használja, nem lehet mindent szó szerint fordítani. Pl nálam van a könyv: I have the book, vagy nálam van a könyvem: I have my book


Tisztaviz

Igen, köszi! Aztán visszafelé már automatikusan én is így fordítottam. :)


g_bear

Ezt nem teljesen értem... hallás után leírtam, mire jött a hoppá, ez nem jó szöveg, majd betűről betűre az, amit én is írtam!


f_abel

Nem is rendesen mondtam es elfogadta☺


JozsefFark1

Megvannak az ingjei. Elfogadta!


Szanzs

Nekem ugyanezt nem fogadta el. Jó lenne tudni a különbséget a megvan és a nála van között.


Harga

Ha bemásolod, hogy mit nem fogadott el, tippelhetünk, mit rontottál.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.