A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She has her shirts."

Fordítás:Nála vannak az ingei.

4 éve

19 hozzászólás


katalin.bi

Szerintem, neki vannak ingjei és nem pedig " neki megvannak az ingjei".

4 éve

kolozsia

szerintem mivel a her shirts már eleve birtokos szerkezet, nem elég fordításnak annyi, hogy neki vannak ingei, mert az a she has shirts lenne; a "nála vannak az ingei" tűnik a legjobbnak, de jó lenne ha valaki szakavatott - pl nyelvtanár - szólna hozzá

4 éve

liltournier

Ugyan én nem vagyok nyelvtanár, de szerintem is ez lehet a helyzet.

4 éve

Zolee007

Megvannak az ingei.?

4 éve

FerenczPusztay

Nála van az ő pólói/ingei. Ez nem jó?

4 éve

attila.p.s

Nekem ezt írta a "Neki ingjei vannak"...helyett..."Megvannak neki a ingjei!!!!????"...a magyar kalap gittet nem ér :-D

4 éve

Blessed77

El kene fogadni!!!Szerintem...

4 éve

Lindiii

Nekem azt írta: neki vannak az pólói! :)

3 éve

sziszi.monika

ezt mindig eltevesztem

4 éve

nadasalex

Rossz a hang minősége

4 éve

Anitangol02

Nehogy már ilyenen fennakadj :-)

4 éve

Tisztaviz

De miért "nála" vannak az ingei? Miért nem neki megvannak az ingei? Ehhez nem kéne valami -nál, -nél? hogy így kelljen fordítani?

4 éve

Harga
Harga

Jól érezted. Mind jelenti: Nála vannak az ingei. Megvannak az ingei. Sőt: Meglettek az ingei. Megkerültek az ingei. Itt az eredmény a lényeg, hogy már nála vannak meg.

4 éve

suvkat

Nem mert az angol így használja, nem lehet mindent szó szerint fordítani. Pl nálam van a könyv: I have the book, vagy nálam van a könyvem: I have my book

4 éve

Tisztaviz

Igen, köszi! Aztán visszafelé már automatikusan én is így fordítottam. :)

4 éve

g_bear

Ezt nem teljesen értem... hallás után leírtam, mire jött a hoppá, ez nem jó szöveg, majd betűről betűre az, amit én is írtam!

4 éve

nori.novak

Ja nekem is

4 éve

f_abel

Nem is rendesen mondtam es elfogadta☺

3 éve

JozsefFark1

Megvannak az ingjei. Elfogadta!

4 hónapja