1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman eats pork and brea…

"The woman eats pork and bread."

Fordítás:A nő disznóhúst és kenyeret eszik.

January 31, 2014

5 hozzászólás


mnrt287

A nő kenyeret és disznóhúst eszik. Ez is jó, nem?


lev.kp

Nem, mert a disznóhús van előbb, aztán a kenyér. Fontos a sorrend, én is jártam már így.


rusu.anto

de így nem jó a sorrend


Zsuzsa634350

A no disznohust eszik es kenyeret. Ezt irtam. Ez miert nem jo? Ugyanazt jelenti, amire kijavitott, mert a lenyeg ugyanaz. "A no dusznohust es kenyeret eszik." Talan az lehetett a baj, h a diszo hust kulon irtam....


beresdeakbalazs

Szerintem jó a malachús is

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.