Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Dakikalar, metre, derece"

Çeviri:Minuten, Meter, Grad

2 yıl önce

2 Yorum


Nerminifti

yukarıdaki çeviride ben artikelleri de koymuştum, bu nedenle hatalı kabul edildi. burada artikeller olacak mı, olmayacak mı, karıştırıyorum. nezaman artikel olur, nezaman olmaz, geribildirimlerinizi merakla bekliyorum

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Yukarıdaki cümle için artikelli veya artikelsiz olması durumu değiştirmiyor. Çünkü hem belirli "dakikalar, metre, derece"den de bahsediyor olabiliriz, hem de belirsiz. Belirli artikeller (der/die/das), belirli isimlerden bahsedilirken kullanılır.

2 yıl önce