1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Üdvözöllek!"

"Üdvözöllek!"

Fordítás:You are welcome!

January 31, 2014

14 hozzászólás


bacskosz

Ez nem életszerű alkalmazása a kifejezésnek


Patrick00011

Hát érdekes, az biztos :)


EditLka

Welcome: üdvözöllek, You are welcome: szívesen


Yodika

Szintén így gondolom


kalocsaby

You are welcome! tudtommal azt jelenti, hogy szívesen, nem pedig azt, hogy üdvözöllek.


LadyRexington

Szerintem is "szívesen"t jelent... Korábban is előfordult ez a hiba, remélem javítják. Nagy gondban lennék, ha korábban nem ismertem volna a kifejezést, és így tanulnám meg...


Heniii

I welcome you azaz üdvözöllek és ezt is elfogadja!


Bekecs745

Én Greetings et mondtam és simán jó


csikiati

Hát az I greet you miért rossz ? Nyelvtanilag helyes.


Szabirz

A you are welcome nem a jó válasz.


dorottyazs

Még mindig rossz :-(


MadaraszGe

Wellcome üdvözöllek. You are wellcome szívesen, neked szívesen *


csikiati

vigyázat, welcome egy l-lel

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.