A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A man and an apple"

Fordítás:Egy férfi és egy alma

4 éve

53 hozzászólás


Zadent

Azt írtam; A férfi és az alma, - ami kb. ugyan azt jelenti, mint az "egy férfi és egy alma". Az egy határozatlan. Nem tudom, mai az "an" jelentése. One?

4 éve

drbogar

Az angolban a határozot névelőből van egy és a határozatlanból kettő. Az a és az an is egy et jelent. Ha magánhangzóval kezdődik a következő szó akkor an, ha mássalhangzóval akkor a.

4 éve

miklos.var

Köszönöm ez lett volna nekem is a kérdésem. Tehát, ha jól értem, egyszerűen lefordítva... Akkor ha: magánhangzóval kezdődik egy mondat pl. ebben az esetben (A), akkor a második határozatlan névelő, azaz az (an) is egyet jelent? Jól értem?

Természetesen értem, hogy az an is egy, de meg szeretném a logikáját érteni, hogy miért így van és miért így használják. Tudom azt is, hogy ez az angol nyelvtan, de szeretném megérteni mélyebben is a dolgot. Még egyszer köszi a türelmet és a segítséget. :)

4 éve

jagotigo

Így van.

4 éve

Vick2814

Az an jelentése egy (valami) .

4 éve

Vanififi

Az az egy :)

4 éve

kunczpetra

Nem, az an azt jelenti hogy egy nem számként

4 éve

zsofi0001

Én is ezt írtam de nekem se fogadta el.

4 éve

rozsaszinkukac

az a es az an jelentes az az hogy: egy

4 éve

jagotigo

Nem hanem egy

4 éve

saramacko

ugyan az mint az "a" .Egy.

4 éve

zsofi0001

Én is ezt írtam de nekem se fogadta el.

4 éve

MtJeney

Ugyanez

3 éve

PereJohanna

A férfi almàt eszik

2 éve

Bibbancscat08

A férfi és az almát úgy írnánk le angolul hogy: The man and the apple. Egy férfi és egy alma: A man and an apple. A különbség csak az, hogy a the röviden azt jelenti, hogy a/az (ha hosszasan elmagyaráznám, akkor is ez jönne le belőle.) Az an/a azt jelenti, hogy egy (valami). Csak gyakorolni kell. A végén majd belejössz, és úgy fújod majd, hogy magadra sem ismersz.

1 éve

FarkasEsztergnes

Az an jelentése az hogy egy

4 hónapja

kistotya

4 éve

lilla4534

ka

3 éve

zsozso0101

Hol làthatom a jó vàlaszt?

4 éve

drbogar

Ha elrontod kiírja alul.

4 éve

HannaNapsu

Az miért nem jó,hogy "egy férfi és egy alma???????????

4 éve

jagotigo

Nekem el fogadja úgy.

4 éve

Bogi1215

miért nem lehet úgy fodítani hogy egy alma és egy férfi?

4 éve

NorbertHar

Drbogar ez hasznos info:) köszi:)

4 éve

petruska800

Nem lehetne kihagyni úgy, hogy ne vigyen le életet? Csak mert nincs hangszórónk..

4 éve

StTnde
StTnde

Beállításoknál ki lehet kapcsolni. :-)

1 éve

Forraydont

Mikor használja az angol az A val kezdődő mondatot és mit jelent?

4 éve

hataztan

F@szom k@@va annyi@t ennek a sz@ rnak!!!!

4 éve

Wiwooh

Angolul kell kimondani nem?

4 éve

Major_Szilvia

A jo megoldast irtam erre nem jo ez mar nem az elso

3 éve

zeusslg

En. Ferfi es alma

4 éve

r858r858

Egy férfi és egy alma szerelmesek csak egy szerelem kell és kész a jó értelmes szó!

3 éve

adamsdaniel007

szereted a minecarafot

2 éve

harcsa2

Egy alma

2 éve

kondas91

Almmaa!:) (justvidman)

2 éve

KollerDvid

Nagyon szar a hang Alig érteni

3 éve

gabica3

egy ferfi es egy alma . . . .

3 éve

FLORRRRRrr22

de an az rajta

3 éve

StTnde
StTnde

Nèmetül igen :-)

1 éve

kerteszfeco

Oké

4 éve

F.Kornelka

alul

4 éve

dzsesszika2

Én írni akartam volna de ti értékeltétek

3 éve

DunsztBalint

Egyre jobb a kiejtésem :D

2 éve

adamsdaniel007

egy ember és egy alma

2 éve

bpeti06

egy férfi és egy alma

2 éve

Lorina891947

Érdekes...

2 éve

VajdaViktria

"an"=egy...

2 éve

POKEMO3

nekem sikerült

2 éve

RkosKriszt

'' an''-t akkor használunk ha magánhangzóval kezdődik '' a''-t amikor mássalhangzóval kezdődne egy szó Persze az 'an' és az 'a' is azt jelenti hogy egy ezen mit nem lehet érteni?????

1 éve

napi774646

az an jelentése az, és nem fogadja el....

1 éve

GrtaSzsz

,,Es egy alma"!!!!?????????????????????????

1 éve

MariNagy

Egy férfi és egy alma

11 hónapja

RomhnyiBal

férfi és egy alma

7 hónapja

Kapcsolódó fórumok