1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Köszönöm, jól. És te?"

"Köszönöm, jól. És te?"

Fordítás:Fine thanks. And you?

January 31, 2014

20 hozzászólás


freewindes

nekem a "good"-et nem fogadta el!! nem is értem... a fine=kiváló, a good=jó


sipka0103

Mert nem "jó" vagy , hanem "jól". Megszokott használata a "fine" szónak, ha jól, vagy rendben vagy.


dobisan

A fine körülbelül azt jelenti hogy "rendben" a kiválló az az "excellent". Teljesen biztos hogy a "good" nem jó oda.


freewindes

amit le kellet fódritani: "Köszönöm, jól. és te?" bocs biztos elnéztem....NOOOOOOOOOOT''' :)))))


GrtaHarsny

Nekem sem fogadta el!


HannaNapsu

Nekem volt egy elírásom és a "van egy elírás a válaszod"-ban helyett nem fogadta el! :-(


Kiss.Erika

Thanks, I am well. Ez miért nem jó?


balintka2001

Mert nem kérdezed meg hogy " És te? "


KataKovcs

En thanks-et irtam thank you helyett, es nem fogadta el :(


ancsurka

nekem simán elfogadta


zeusz47

A helyes sorrend az angolban mindig "Fine, Thanks!"


dobisan

De valamiért ha csak "Thanks"-et használsz akkor azt hátrébb kell rakni. Amúgy sem hangzik jól a "Thanks fine".


sazoo

Szerintem pedig a "Thanks, fine. And You?" teljesen rendben van...


makkmarce

Fine thanks -et kellett volna, a thank you se jo aszthiszem.ez a tipikus formai válasz a How are you -ra


sipka0103

elfogadja: Thank you, I'm fine. And you?


Karakaifanni10

Az miért nem jó hogy I fine thanks


Wixen3

Kihagytad az igét. I am /I'm/ fine. And you? /És Te? /


BarbaraZsi2

Thank you, fine. U? És nem fogadta el.


SaroltaKov3

Thank you, well !!! And you? Vajon miért nem tetszik nekik!???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.