"Köszönöm, jól. És te?"

Fordítás:Fine thanks. And you?

4 éve

18 hozzászólás


freewindes

nekem a "good"-et nem fogadta el!! nem is értem... a fine=kiváló, a good=jó

4 éve

dobisan

A fine körülbelül azt jelenti hogy "rendben" a kiválló az az "excellent". Teljesen biztos hogy a "good" nem jó oda.

4 éve

freewindes

amit le kellet fódritani: "Köszönöm, jól. és te?" bocs biztos elnéztem....NOOOOOOOOOOT''' :)))))

4 éve

GrtaHarsny

Nekem sem fogadta el!

4 éve

sipka0103

Mert nem "jó" vagy , hanem "jól". Megszokott használata a "fine" szónak, ha jól, vagy rendben vagy.

4 éve

HannaNapsu

Nekem volt egy elírásom és a "van egy elírás a válaszod"-ban helyett nem fogadta el! :-(

4 éve

Kiss.Erika

Thanks, I am well. Ez miért nem jó?

4 éve

balintka2001

Mert nem kérdezed meg hogy " És te? "

4 éve

KataKovcs

En thanks-et irtam thank you helyett, es nem fogadta el :(

4 éve

ancsurka

nekem simán elfogadta

4 éve

zeusz47

A helyes sorrend az angolban mindig "Fine, Thanks!"

4 éve

dobisan

De valamiért ha csak "Thanks"-et használsz akkor azt hátrébb kell rakni. Amúgy sem hangzik jól a "Thanks fine".

4 éve

sazoo

Szerintem pedig a "Thanks, fine. And You?" teljesen rendben van...

4 éve

makkmarce

Fine thanks -et kellett volna, a thank you se jo aszthiszem.ez a tipikus formai válasz a How are you -ra

4 éve

sipka0103

elfogadja: Thank you, I'm fine. And you?

4 éve

Kiss.Erika

Miért nem jó?

4 éve

Karakaifanni10

Az miért nem jó hogy I fine thanks

4 éve

BarbaraZsi2

Thank you, fine. U? És nem fogadta el.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.