"The men have salt."

Fordítás:A férfiaknak van sójuk.

January 31, 2014

30 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


saxo75

Tehát E/3-ban has, T/3-ban have?


Gbor179906

Ez így tök jó, hogy leírtad, megjegyzem


adela_11122

mEn!!! men=T/3. man=E/3.


bomci2

miért többesszám itt a só? salts az a többesszám nem?


evairenpinter

Igen. Jeleztem is a feladat oldalon, hogy a ""szalt"" helyett ""szaltc"" hangzik el. Csak itt a fórum oldalán egyértelmű a salt = szalt hangzás.


pimpli.ben

Szóban honnan tudjam hogy többes szám?


CoolArea

Úgy hogy nem has, hanem have.


Toncsi66

hiába na .... a rutin meg az évek :D :D :D


BiRo996

Ahogyan azt a felettünk lévő jól kérdezte... "Tehát E/3-ban has, T/3-ban have?" a válasz igen. egyes szám has, többes szám have


hommara

igen én is szeretném ha valaki megmagyarázná, hogy mikor "has" és mikor "have"? köszönöm!


Yodika

Igen! Ha E/3-ban van akkor HAVE helyett HAS-t használunk


hommara

Köszönöm a választ Yodika, küldtem egy lingotot.


EdinaTams

Az embereknek van sójuk. megoldás miért nem jó?


timea890102

Azért, mert az ember többes száma (emberek) az: people. A man-t igaz h használja úgy is, mint embert, de többesszámban már különbséget tesz. Így a "férfi"-ból: man lesz a "férfiak"-ból meg men. Csak a magánhangzó a különbség. Beszédben pedig a többesszámú men-t hosszabb e-vel ejti. Remélem sikerült érthetően leírjam :)


kincsoke

Valami baj van...az embernek van soja nem ugyan az?


FodorRegi

nem mert a men az férfiakat jelent


kissBla9

Itt azt monta hogy a férfiaknak nem az embereknek. de van sójuk?


VillamTibi

Férfi = Man. Férfiak = Men. Nő = Woman. Nők = Women.


B.Szaby

A férfiaknál van a só miért nem jó?


EtaBalog

A férfiaknál van só. Ezt miért nem fogadja el? Hiszen ugyanazt jelenti


evairenpinter

A fenti angol mondat: "The men have salt." "A férfiaknak van sójuk." Így hangzik magyarul. - "A férfiaknál van a só." Ez egy másik angol mondat: "The men have the salt."


Laura927505

Nem erzekeli ,hogy kimondok szavakat ha egy kis zaj is van.


mary292143

Nem lehet megkülönböztetni az angol man -férfi és a men-férfiak -at hallás ill. kiejtés alapján.Irásban természetesen egyszerű a megkülönböztetés. A férfi kiejtése men, a férfiak kiejtése is men.


vasvariistvan

Ezeket a hangokat csak mi halljuk egyformának. Úgy vagyunk vele mint ők a mi e>é hangunkkal.


evairenpinter

... de azt mondja "has" ... persze, meg kellett volna hallgatnom a teknőst is, de a "man"-t is 'maen'-nek hallottam.


MissBeautiful16

Nem értem miért nem volt jó ez a válasz amikor az előzőnél elfogadta


fruzsistella

Én ,,salts"-nak hallom..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.