1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men have salt."

"The men have salt."

Fordítás:A férfiaknak van sójuk.

January 31, 2014

21 hozzászólás


saxo75

Tehát E/3-ban has, T/3-ban have?


pimpli.ben

Szóban honnan tudjam hogy többes szám?


CoolArea

Úgy hogy nem has, hanem have.


Toncsi66

hiába na .... a rutin meg az évek :D :D :D


BiRo996

Ahogyan azt a felettünk lévő jól kérdezte... "Tehát E/3-ban has, T/3-ban have?" a válasz igen. egyes szám has, többes szám have


ta1972aa

A férfiaknál van só, miért nem jó?


MeszQ

Mert angolul kéri :)


hommara

igen én is szeretném ha valaki megmagyarázná, hogy mikor "has" és mikor "have"? köszönöm!


Yodika

Igen! Ha E/3-ban van akkor HAVE helyett HAS-t használunk


hommara

Köszönöm a választ Yodika, küldtem egy lingotot.


EdinaTams

Az embereknek van sójuk. megoldás miért nem jó?


timea890102

Azért, mert az ember többes száma (emberek) az: people. A man-t igaz h használja úgy is, mint embert, de többesszámban már különbséget tesz. Így a "férfi"-ból: man lesz a "férfiak"-ból meg men. Csak a magánhangzó a különbség. Beszédben pedig a többesszámú men-t hosszabb e-vel ejti. Remélem sikerült érthetően leírjam :)


bomci2

miért többesszám itt a só? salts az a többesszám nem?


kincsoke

Valami baj van...az embernek van soja nem ugyan az?


FodorRegi

nem mert a men az férfiakat jelent


kissBla9

Itt azt monta hogy a férfiaknak nem az embereknek. de van sójuk?


VillamTibi

Férfi = Man. Férfiak = Men. Nő = Woman. Nők = Women.


KatalinPal5

azt irtam a férfiak sóval tendelkeznek


B.Szaby

A férfiaknál van a só miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.