1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ocak ve şubat yılın aylarınd…

"Ocak ve şubat yılın aylarındandır."

Çeviri:January and February are months of the year.

January 31, 2014

54 Yorum


gmzpolat

burada belli bir yıldan bahsetmediğimiz için ve Ocak - Şubat ayları her yılın ayları olduğu için özellikle the kullanmadım. neden cevapta özellikle the kullanılması isteniyor, belli bir seneden bahsetmiyor ki?


Selcen_Ozturk

enteresan bir yaklaşım :) burada durum biraz, senenin kavram olarak tek olan bir şey olmasından kaynaklanıyor sanırım. the'sız olmuyor.


erfdxz

Kural oluyor yani? Her "year" kelimesine the eklenmek zorunda mı oluyor?


Selcen_Ozturk

genelde diyelim, yani böyle bir kavram olarak kullanıldığında mesela The year is a period of 365 days falan desek yine lazım mesela. Ama bir sıfatla kullandığımızda, sayı belirttiğimizde falan yok tabii, çoğul olduğunda da duruma bağlı.

  • This year is almost gone.
  • I met her two years later.
  • I haven't seen her for years.
  • The years passed quickly. vs.

erfdxz

Anladım, teşekkürler. 1 Lingot benden :)


AieRana1

Artık kurslarla ilgilenmiyorum diyorsun ama herşey için cevap veriyorsun ismin pek te uymamış


fse134

Pardon fakat bende the kullanmadim ve kabul edildi. So; January and February are months of the year. Derseniz kabul gorecektir..


lalelalelale

Benim yazdığım kabul edilmedi


roseashly123

bende yazdim ki " January and February are moth year" yazdim ;)


YagmurRezh

January and february are month of the year


metinakan6

Cumartesi ve pazar yılın aylarındandır. Diyor.


531inAr51an

Cumartesi ve Pazar değil yaaa Ocak ve Şubat...


ugla23

the months neden olmuyor?


AhmetSongr

Niye the month değil


enolYiit

Ocak ve şubat yılın aylarındandır demek için

january and february are from months of the year

Dememiz gerekmezmi

Cümle bu haliyle ocak ve şubat yılın aylarıdır olmaz mı yani dan ve den eki getirmek gerekmiyor mu teşekkürler


AyaOtmanKo

The kelimesi verilmediği için kullanılamıyor. Bu nedenle cevap yanlış kabul ediliyor.


leyla309817

Dogru yazdim yanlis diyor


Billiefc

Of ' u neden kullanıyoruz acaba


yakup777567

Of in eki yerine gecmiyor sahiplik bildiriyor


yakup777567

Yanlis yazmisim sahiplik bildiriyor


AysuSena2

Ya ben doğru yazdım ama kabul etmediler oysaki sonuncuydu bu ya canım da bitti


MetinGamer

January and February are in the months of the year. buda olmali bence


Aleynanur795868

Size de yaranılmıyor! :) XD


RigelLuc.Butter.

Sadece of ve the nın yerini karıştırmışım.


Rabia113167

Neden 'are months' yani are 'n orda vasfı nedir?


AychaSrcAk

January and February are the months of the year neden kabul edilmedi?


yakup777567

It said me your answer is wrong for I write January after the fabruary.


Rabia604195

Neden şubatın ilk halfini küçük yazdım diye yanlış oldu


Fender400856

Aynısını yazdım kabul etmedi kafayı yemiş bu program


semra305954

Dopru yazdım yanlış dedi


UbqD16

January kelimesi küçük harle olduğu için hata verdi. Baska şık yoktu ki...;)


Alim746568

Aynı şeyi yazdım kabul etmedi


DilekEsenT

Yanliş değıl verdigim cevap


Hanife209608

For olduğunda 'the' month un önüne de gelmesi gerekmiyor mu?


Esmanurkyck

Sadece are yüzünden kabul etmedi. Haklı


VarolAkkay1

Beatriz casal lopez


Resit966810

The ile vurgulaniyor


Yusufensin1

Ya biraz kolay sorun belki çocuklar oynuyor Allah Allaaah


metinakan6

Çok komiksin ya tatlı şey.:)


HasanAKDEM8

"the yazmadım diye yanlış mı olur arkadaş. ne dediğini anlamışım işte...


Ensar729237

Ocağı görünce october yazası gelenler


EERRHHAANN

The kulladım kabul etmedi


Ensar729237

Are'ı unutmuşsundur&)


onder37

of yerine in kullandım neden olmadi


Muratcan_ungan

benim cevabım : january and february are the months of year ( sadece the nın yeri değişik olduğundan hata oldu )


esra1969

Year's months dedim olmadi niye?


serdar.mert

Daha çok canlı varlıklar için 's sahilik eki getirildiğini biliyorum. Örn. - January is a month of the year. - A room of the house is too cold to live. - Ali's car is new. - The dog's collar is interesting.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.