Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"How is the weather today?"

Переклад:Яка сьогодні погода?

2 роки тому

4 коментарі


GeorgeNosenko

What is the weather today

2 роки тому

Nordry
Nordry

Схоже, що речення "What is the weather today?" - ще один "кандидат" у списку "Як нас неправильно вчили/вчать" англіській". Самі ж носії, а також on-line ресурси з вивчення англійської (наприклад: http://ksenstar.com.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=836:the-weather-&catid=47:2012-03-28-07-28-38&Itemid=54), запитують про погоду так:

"What's the weather like today?"

"How's the weather?"

"What does the weather look like?"

"What is the weather like?"

Перші дві фрази за словами носіїв є ідентичними у вживанні, хоча більш граматично проста конструкція "How's the weather?" може "викрити" в вас іноземця :).

У випадку останніх двох є певні нюанси :)

"What does the weather look like?", скоріше за все, означає, що ви запитуєте про прогноз погоди, а "What is the weather like?" - яка погода прямо зараз. Але, наприклад, у Британії, перше з них може бути цілком ідентичним за змістом другому, оскільки прогнозування англійської погоди - справа досить складна :)

1 рік тому

Sorokas

Якщо задати питання Google Wahat is the weather today він відповідає :)

1 рік тому

Nordry
Nordry

Штучний інтелект як не як, мабуть, врахував :) Судячи з варіантів пошуку, які він іноді пропонує, Google і не такі запити враховує :)

1 рік тому