Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Today the juice is worse than yesterday."

Переклад:Сьогодні сік гірший ніж учора.

0
2 роки тому

12 коментарів


a.gybrienko

сьогодні цей сік гірше ніж вчора? чому ні?

8
Відповісти2 роки тому

mEJw2

Сьогодні цей сік гірше ніж учора.

4
Відповісти2 роки тому

Nordry
Nordry

Ваш варіант некоректний з погляду української мови: у даному випадку потрібен прикметник, сік (який?) гірший, а "гірше" - це прислівник.

8
Відповісти1 рік тому

gtc2015
gtc2015

А варіант "...сік є гірше..." коректний?

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Не думаю :) Все ж прислівник "гірше" стосується, скоріше стану, а не характеристики когось чи чогось (https://uk.worldwidedictionary.org/%D0%B3%D1%96%D1%80%D1%88%D0%B5).

2
Відповісти1 рік тому

gtc2015
gtc2015

А за Вашим лінком ніби виходить, що "сік став гірше редьки" - це якраз коректно... :)
До речі, і це ніби якраз характеристика саме стану...

0
Відповісти1 рік тому

Nordry
Nordry

Боюся, Ви трошки неправильно сприймаєте сферу вживання і роль прислівника у реченні, а також трохи плутаєте ступені порівняння прислівників (http://zno.if.ua/?p=2713) і прикметників (http://pidruchniki.com/1765101947612/dokumentoznavstvo/prikmetnik_profesiynomu_movlenni). ("... функція прислівників загалом доповнювальна, бо вони тільки своєрідно розгортають семан­тичне значення, виражене найчастіше дієсловом. Прислівники становлять слова із загальним значен­ням ознаки дії, стану, якості, рідше предмета. Інакше кажучи, прислівник виражає ознаку дії, стану (Працю­вав щоденно, Спав спокійно) або ж ознаку якості (Він був дуже збуджений) чи ознаку предмета (Навіть удві­чі багатший не зарадить цьому)." (http://litmisto.org.ua/?p=5543). А прикметник же доповнює не дієслово, а саме іменник. Саме тому, відповідну ступінь порівняння "гірше" більш доцільно вжити у реченні подібного складу: "Сьогодні (стало) гірше ніж учора" (адже тут "гірше" доповнює дієслово "стало", яке може бути присутнім у реченні, або "опускатися"). А от із іменником у парі ("сік") все ж доречніше бачити прикметник "гірший".

4
1 рік тому

Nordry
Nordry

Ну так, за Вашими ж словами, він "став" таким, тобто - змінив один стан на інший :) І Ви також самі зазначили, що це є характеристикою саме стану (причому, виходячи з даного формулювання, стану не самого соку, а того, завдяки чиїм суб'єктивним відчуттям він таким став), а не самого соку як такого. Я вже мовчу про те, що таке речення є некоректним з погляду української мови - це вам будь-який вчитель відповідного профілю скаже. :)

1
1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Ось тому і буде коректно, що згідно цих суб'єктивних відчуттів, сьогодні сік гірше ніж учора. Хіба ні?

1
1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Дякую за детальні пояснення!
Але... щось мене тут все ж збиває з пантелику... Може якраз дієслово "is", тобто "є" (або "став" тут в контексті), яке опускається в перекладі.

В школі з вчителькою укр. мови не повезло... :)
Тож буду поки переварювати Ваші посилання.

А "гіршим" тут не вірно?

0
1 рік тому

gtc2015
gtc2015

Отже, спробую "по-простому", без назв частин мови, а лише із запитаннями:

сьогодні сік (який?) гірший;
сік став (яким?) гіршим;
цей сік смакує мені (як?) гірше.

Так правильно?

0
Відповісти8 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Сумно читати, як терплячий учитель намагається показати учневі його помилку, даючи посилання на авторитетні джерела, а вередливий учень зверхньо відкидає все те, та ще і приправляє сарказмом.

Шановні колеги! Вам повезло, що зустрічаються люди, котрі готові поділитися знаннями, витрачаючи на нас дорогоцінний час. Будьмо вдячними їм за це.

0
Відповісти8 місяців тому