"He eats beef."

Fordítás:Marhahúst eszik.

January 31, 2014

16 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Sali1986

"A marhát eszik" válasz miért nem volt jó? Szerintem nem mondjuk hozzá magyarul minden esetben, hogy ...húst eszik. (Így is teljesen jól hangzik: Marhát eszik. Disznót eszik. Csirkét eszik.)

January 31, 2014

sz_zsofi

Hogyha az ,,A" betűt is elé tetted a válaszban akkor érthetően nem jó, mivel nincs ott a ,,the" névelő, de egyébként szerintem jónak kell lennie, úgyhogy jelentsd!

February 24, 2014

Toncsi66

Megeszi a marhahúst ... miért nem jó?

February 9, 2014

Toncsi66

Megeszi a marhahúst ... miért nem jó?

February 9, 2014

glorand

Mert nem volt a válaszok között

February 10, 2014

dmMartincs

Mert nincs ott hogy the beef ami A marhahús

June 23, 2014

AlmaKiss

He Eats Beef = Ő Marhahúst Eszik

She Eats Beef = Ő Marhahúst Eszik

:)

July 8, 2014

JpBence12

Mert?

April 18, 2015

AlmaKiss

A he az nem szó szerint jelenti azt, hogy fiú. A fiú a boy. Pl: The boy drinks water - A fiú vizet iszik. De a he: He drinks water - Ő vizet iszik. Vagyis a fiú, aki ott van. Így már érthető?

July 5, 2015

Briana138

Igaz de a he az a fiu nem a she pedig a lany nem de nem baj :-)

November 28, 2014

AlmaKiss

A he az nem fiú. A he = ő, de csakis fiúkra mondjuk. A she-vel ugyanez van, csak lánynak mondjuk.

December 4, 2014

agostondora

A marha az angolul : cattle, ezért nem volt jó a válaszod

September 6, 2014

AlmaKiss

Hm...no comment. (Haha, vicces, nem?)

July 5, 2015

Pakknanus

Nem.

February 15, 2016

[törölt felhasználó]

    Azt mondja, hogy "Hi ítsz bif" a "Hi ítsz bíf" helyett (bocsesz a kiejtéses fordításért!) ;-)

    October 17, 2015

Zsuzsi0021

    Marhahúst eszik! Ez a jó

    August 20, 2016
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.