1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A fiú az egy gyerek."

"A fiú az egy gyerek."

Fordítás:A boy is a child.

January 31, 2014

14 hozzászólás


kvarga

szerintem is The boy!


PozsgaiLsz1

Így olyan "egy fiú az egy gyerek "nem?


fmonster440

le marattt az is


julia4804

the boy szerintem is, és a "az" az it is! szerintem. A the boy it is a child a jó válasz !!!!


szabebalint

Nem, mert hogyha ott a "boy, "akkor nem kell 2 alany


EniPetra

A helyett The kellene!


Iridium76

Nem értem miert akar mindenki egy másik nyelvből szó szerint forditani.


Atti0626

Jelentettem a hibát, remélem kijavítják.


FarkasRka5

ki lehet találni:)


Szenci44

The boy is a child. Ez a helyes!!


MriaFodor2

"A fiú" = the boy. A megoldásban "A boy" van, ez nem jó.


Tamas51

Nyugi, így is jó.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.