A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiú az egy gyerek."

Fordítás:A boy is a child.

4 éve

11 hozzászólás


kvarga
kvarga

szerintem is The boy!

4 éve

PozsgaiLsz1

Így olyan "egy fiú az egy gyerek "nem?

6 hónapja

gyongyosi.1

The boy. Nem?

4 éve

fmonster440

le marattt az is

4 éve

julia4804

the boy szerintem is, és a "az" az it is! szerintem. A the boy it is a child a jó válasz !!!!

4 éve

szabebalint

Nem, mert hogyha ott a "boy, "akkor nem kell 2 alany

3 éve

Atti0626

Jelentettem a hibát, remélem kijavítják.

3 éve

FarkasRka5

ki lehet találni:)

3 éve

Szenci44

The boy is a child. Ez a helyes!!

2 hónapja

MriaFodor2

"A fiú" = the boy. A megoldásban "A boy" van, ez nem jó.

1 hónapja

EniPetra

A helyett The kellene!

3 hete