Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"My audience"

Tłumaczenie:Moja publiczność

4 lata temu

5 komentarzy


MarekKrawc1

Używa się też słowa publika

3 lata temu

Piotrdzierzan

publika musi być dobrze

3 lata temu

RobertMurawski

"widownia" też jest dobrze

11 miesięcy temu

buskes76

wg słownika;
"audience" [czyt. ~ Odjenc ]- 1) publiczność, 2) widownia, audytorium, audiencja, 3) sala, posłuchanie.
"public" - 2) społeczeństwo, publiczność, 3) publika. /+przymiotniki/ 1) publiczny, 3) społeczny, jawny, powszechny, urzędowy, obywatelski.
( cyfry oznaczają - nazwijmy to - poziom trafności )

1 rok temu

zuzisia
zuzisia

Cyfry oznaczają kolejne znaczenia w zależności od częstotliwości ich użycia. Nie żaden poziom trafności.

1 rok temu

Powiązane dyskusje