"My audience"

Tłumaczenie:Moja publiczność

January 31, 2014

8 komentarzy

Sortowanie: najlepsze posty

MarekKrawc1

Używa się też słowa publika

December 24, 2014

buskes76

wg słownika;
"audience" [czyt. ~ Odjenc ]- 1) publiczność, 2) widownia, audytorium, audiencja, 3) sala, posłuchanie.
"public" - 2) społeczeństwo, publiczność, 3) publika. /+przymiotniki/ 1) publiczny, 3) społeczny, jawny, powszechny, urzędowy, obywatelski.
( cyfry oznaczają - nazwijmy to - poziom trafności )

May 16, 2017

zuzisia

Cyfry oznaczają kolejne znaczenia w zależności od częstotliwości ich użycia. Nie żaden poziom trafności.

August 14, 2017

RobertMurawski

"widownia" też jest dobrze

September 6, 2017

Piotrdzierzan

publika musi być dobrze

July 9, 2015

Natia614345

Dlaczego nie przyjmuje moi słuchacze?

January 11, 2018

Paelous

podbijam. moja publika to też akceptowalna forma

January 4, 2019

Ewa978392

Slyszę arients

October 3, 2019

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.