"You write while we eat."

Fordítás:Te írsz, miközben mi eszünk.

January 31, 2014

22 hozzászólás


Paplacs

... mi eszünk

January 31, 2014

maria.urba2

Mi eszünk a jo

February 15, 2014

vzsolti

Mi eszünk! Javítás szükséges.

February 3, 2014

Ga3esz

Mi eszünk

February 1, 2014

atomjani

Az amíg szó mért nem jó? Így is ugyanazt jelenti szerintem.

February 2, 2014

RolandSzak

Az 'amíg' a két cselekmény egyszerre történését jelenti. Ugyanakkor kell kezdödjön és végzödjön. Az 'amikor' ellentétben nem hangolja ennyire össze a két eseményt. A két eseménynek kell közös pont az idöben, de nem kell egyszerre kezdödniük/végzödniük. Például: "Olvasok egy könyvet, amíg hazaérsz." - Tegyük fel, hogy ez egy telefonos párbeszéd. Épp indul haza a testvérem, mikor felhívom, mert várok rá, együtt fogunk valamit csinálni, de nekem ehhez meg kell várnom. Az idö alatt (amíg) hazaér, én valami mást csinálok. "Olvastam egy könyvet, amikor hazaértél." - Az olvasás lehetett egésznapos cselekmény is, te viszont közben (amikor) hazaértél / beléptél az ajtó, egy pillanat alatt. A két cselekménynek viszont van közös pontja az idöben, ezért 'amikor/mikor'.

July 21, 2014

grrita

Te írsz (Ti írtok), amíg (miközben) mi eszünk. Jelentettem, hogy az "én eszem" nem jó.

March 4, 2014

monyocik

A we az a mi nem pedig én!! Én az irtam hogy amíg te írsz addig mi eszünk. És ez nem jó

February 9, 2014

blanusm

Ezeket jelentsétek feléjük, ne csak kommentben írjátok!!!

February 10, 2014

Itanci

Ti írtok, amíg mi eszünk. Ez nem jó?

February 9, 2014

varhegyi

most mar nem tudom mi a helyes? !!

February 11, 2014

Lyzbet

Sziasztok ,látom hogy írtátok hibás a mondat ,,Te írsz, miközben én eszem"De jelezte ezt valaki a fejlesztőknek?Mert ez tényleg "baki". Én megteszem.

February 19, 2014

IstvnSzeke1

Hibas feladat

February 21, 2014

lenke.fuch

Mi eszünk és nem én eszem

March 7, 2014

gabriellae15

Hallgassátok meg többször, mielőtt felháborodnátok.

March 31, 2014

Rekkancs

írsz miközben eszünk elfogadta névmások nélkül...

April 18, 2014

Ragi21

Az "eat" után, amikor az entert nyomtam, mellé nyomtam egy "ű"-t is. Azért ez így jó :(

October 25, 2014

IzabellaKo7

A you nemcsak te ti is nem? Akkor miert nem fogadja el a ti irtokat?

July 18, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.