1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You write while we eat."

"You write while we eat."

Fordítás:Te írsz, miközben mi eszünk.

January 31, 2014

22 hozzászólás


vzsolti

Mi eszünk! Javítás szükséges.


atomjani

Az amíg szó mért nem jó? Így is ugyanazt jelenti szerintem.


RolandSzak

Az 'amíg' a két cselekmény egyszerre történését jelenti. Ugyanakkor kell kezdödjön és végzödjön. Az 'amikor' ellentétben nem hangolja ennyire össze a két eseményt. A két eseménynek kell közös pont az idöben, de nem kell egyszerre kezdödniük/végzödniük. Például: "Olvasok egy könyvet, amíg hazaérsz." - Tegyük fel, hogy ez egy telefonos párbeszéd. Épp indul haza a testvérem, mikor felhívom, mert várok rá, együtt fogunk valamit csinálni, de nekem ehhez meg kell várnom. Az idö alatt (amíg) hazaér, én valami mást csinálok. "Olvastam egy könyvet, amikor hazaértél." - Az olvasás lehetett egésznapos cselekmény is, te viszont közben (amikor) hazaértél / beléptél az ajtó, egy pillanat alatt. A két cselekménynek viszont van közös pontja az idöben, ezért 'amikor/mikor'.


grrita

Te írsz (Ti írtok), amíg (miközben) mi eszünk. Jelentettem, hogy az "én eszem" nem jó.


monyocik

A we az a mi nem pedig én!! Én az irtam hogy amíg te írsz addig mi eszünk. És ez nem jó


blanusm

Ezeket jelentsétek feléjük, ne csak kommentben írjátok!!!


Itanci

Ti írtok, amíg mi eszünk. Ez nem jó?


varhegyi

most mar nem tudom mi a helyes? !!


Lyzbet

Sziasztok ,látom hogy írtátok hibás a mondat ,,Te írsz, miközben én eszem"De jelezte ezt valaki a fejlesztőknek?Mert ez tényleg "baki". Én megteszem.


lenke.fuch

Mi eszünk és nem én eszem


gabriellae15

Hallgassátok meg többször, mielőtt felháborodnátok.


Rekkancs

írsz miközben eszünk elfogadta névmások nélkül...


Ragi21

Az "eat" után, amikor az entert nyomtam, mellé nyomtam egy "ű"-t is. Azért ez így jó :(


IzabellaKo7

A you nemcsak te ti is nem? Akkor miert nem fogadja el a ti irtokat?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.