A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A rendőrség üldöz minket."

Fordítás:The police is after us.

0
4 éve

14 hozzászólás


pantyabalazs

the police is chasing us

6
Válasz4 éve

l.marcell9

Vagy chases

0
Válasz4 éve

johalasz46

Ho-hó! Ezt a szót idáig még nem tanultuk ám! Igy ilyet kérni szabálytalan ! Én azt irtam : " The police follow us. " , de nem fogadta el. Miközben az "üldöz" szó még új...

0
Válasz1 éve

Dzsilda
Dzsilda

nem baj ha még nem tanultad, de legalább most már ismered a szót!

0
Válasz1 éve

johalasz46

Köszi, ezt én is tudom. De látható, hogy már kijavitották : "after us"-ra, amit viszont már tanultunk. Ezen az alapon a "follow us " is jó lehetne. A kérdés: hogyan beszélnek az angolok? Ők valójában hogy mondják ezt a mondatot? A programnak kellene mindig helyesen irnia, mert abból tanulhatunk igazán.

0
Válasz1 éve

Dzsilda
Dzsilda

attól még a rossz választ miért is kellene elfogadni, nem mindegy hogy valakit követek vagy üldözök

0
Válasz1 éve

donkobarbara

The police itt egyes számú , a másik kérdésnél többes számú volt. Most akkor melyik?

2
Válasz3 éve

TamsGergit

A police az nem többesszám? The police are after us.

1
Válasz4 éve

HegiBali

Nem többesszám az angolban sem, ahogy a magyarban sem. A személyösszesség esetén, amikor valamit ugyan több ember alkot, pl. rendőrség, személyzet, osztály stb. az a magyarban és az angolban is egyes szám harmadik személyben ragozandó. Jó tanulást!

4
Válasz3 éve

StevenMans2
StevenMans2

Nem, "police" angolban többes szám. "The police are after us"

2
Válasz3 éve

drdona

A "police" az angolban többes szám! A helyes megoldás szerintem "chase" a "chases" helyett.

1
Válasz3 éve

happydaddy62

a "behind us" miért nem jÓ?

0
Válasz3 éve

TSzabolcs

what's wrong with pursue?

0
Válasz2 éve

StevenMans2
StevenMans2

"The police pursue us", while grammatically correct, is not how most English speakers would say it. Rather, "The police are pursuing us."

0
Válasz2 éve