"The men read the newspaper."

Fordítás:A férfiak elolvassák az újságot.

January 31, 2014

24 hozzászólás


Szaniboy

A férfiak újságot olvasnak...ez miért hibás??

February 3, 2014

Maminti.

Szerintem azért, mert ha "the" névelő van, akkor Az újságot olvassa. A férfiak újságot olvasnak: The men read a newspaper. (Persze nagyon kezdő vagyok, csak így gondolom.

February 3, 2014

dyloo20

Ezt hallás után, honnan találod ki, hogy többesszám????

January 31, 2014

memories1982

Úgy,hogy ha drinks van utána, akkor E/3, ha viszont drink, akkor T/3. The man reads the newspaper vagy The men read the newspaper.

February 7, 2014

dane333

Man=férfi men=férfiak

February 15, 2014

ZoltnBlint2

Állandóan keverem... :(

January 19, 2015

KoppanyF

ugy hogy ell kell olvasni mert a man az eggyesszám a men meg a többesszám

February 28, 2014

gabenahun

Ha tobbes szam akkor nem mens? Vagy a tobbes szam fugg attol is hogy drink vagy drinks?

February 3, 2014

Maminti.

A férfi egyes számban: man, többes számban: men. A nőknél is így van. A nő egyes számban: woman, többes számban: women. Ennél a mondatnál hallás után csak úgy lehet tudni, hogy egyes szám, vagy többes szám, hogy az egyes számnál reads, a többes számnál read. Tehát, a férfi olvas: the man reads, a férfiak olvasnak: the men read.

February 3, 2014

Wolfy128521

Annyival szeretnék hozzászólni, hogy hallás után nem csak úgy lehet tudni, hogy ahogy itt ki lett fejtve, hanem az egyes számú és többeszámú szó kiejtése különböző.

May 13, 2018

kisspannasara

Most már értem hogy mi a hibám. :)

February 3, 2014

attila.sza1

Ez tényleg jo kerdes engem is erdekelne?

January 31, 2014

vinpali

szerintem onnan, hogy akkor nem "read" hanem "reads"

February 1, 2014

SndorKarcs

Mármint egyes szám harmadik személyben.

February 1, 2014

laac666

Hallás utján elfogadható a the man.

August 28, 2014

Csacsika2

már értem

September 15, 2017

MrX405014

Nem jó...

March 9, 2018

PeterStier

Magyartalan fordítás. A és az nem fér bele egy tőmondatba!

December 4, 2018

Arany50

Nálam is hibát ír

January 26, 2019

KIldi

az angolban mi a nyelvtani (általános) különbség a között, hogy a férfiak újságot olvasnak és a férfiak elolvassák az újságot???

February 6, 2014

Toncsi66

gondolom az a különbség, hogy the vagy a van előtte

February 7, 2014

romcika

De ennel nem kéne akkor az igének is többes számba lenni

November 21, 2014

vasvariistvan

A többes szám is ez az alak.

April 9, 2018

Wolfy128521

Az igének nincs többesszáma. Az ige mögé itt azért nem kell "-s" végzdés mert nem egyes szám harmadik személyű az ige.

May 13, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.