1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men read the newspaper."

"The men read the newspaper."

Fordítás:A férfiak elolvassák az újságot.

January 31, 2014

38 hozzászólás


Szaniboy

A férfiak újságot olvasnak...ez miért hibás??


Maminti.

Szerintem azért, mert ha "the" névelő van, akkor Az újságot olvassa. A férfiak újságot olvasnak: The men read a newspaper. (Persze nagyon kezdő vagyok, csak így gondolom.


Kincskereso

már nem hibás :)


Boleyn_Anna

Nálam hibát ír :(


dyloo20

Ezt hallás után, honnan találod ki, hogy többesszám????


memories1982

Úgy,hogy ha drinks van utána, akkor E/3, ha viszont drink, akkor T/3. The man reads the newspaper vagy The men read the newspaper.


dane333

Man=férfi men=férfiak


ZoltnBlint2

Állandóan keverem... :(


KoppanyF

ugy hogy ell kell olvasni mert a man az eggyesszám a men meg a többesszám


DnesGyrgy

ez az új "felolvasó" hang határozottan múlt időben ejti a read szót; ríd helyett red-et mond


Foglalt239

Igen ezt en is észrevettem


kisspannasara

Most már értem hogy mi a hibám. :)


attila.sza1

Ez tényleg jo kerdes engem is erdekelne?


vinpali

szerintem onnan, hogy akkor nem "read" hanem "reads"


SandorKaracsony

Mármint egyes szám harmadik személyben.


gabenahun

Ha tobbes szam akkor nem mens? Vagy a tobbes szam fugg attol is hogy drink vagy drinks?


Maminti.

A férfi egyes számban: man, többes számban: men. A nőknél is így van. A nő egyes számban: woman, többes számban: women. Ennél a mondatnál hallás után csak úgy lehet tudni, hogy egyes szám, vagy többes szám, hogy az egyes számnál reads, a többes számnál read. Tehát, a férfi olvas: the man reads, a férfiak olvasnak: the men read.


Wolfy128521

Annyival szeretnék hozzászólni, hogy hallás után nem csak úgy lehet tudni, hogy ahogy itt ki lett fejtve, hanem az egyes számú és többeszámú szó kiejtése különböző.


BudavariLaszlo

Na, de hallás után kellene értelmezni a feladatban. Azt mondja men. Honnan tudod, hogy egy vagy több.


vasvariistvan

Itt az igealak (is) jelzi, hogy több férfiról van szó.


DnesGyrgy

onnan, hogy ha egy lenne "man", akkor "reads" lenne az ige utána, nem pedig "read"


Foglalt239

Úgy van hogy: man=férfi,men=férfiak


KIldi

az angolban mi a nyelvtani (általános) különbség a között, hogy a férfiak újságot olvasnak és a férfiak elolvassák az újságot???


Toncsi66

gondolom az a különbség, hogy the vagy a van előtte


laac666

Hallás utján elfogadható a the man.


romcika

De ennel nem kéne akkor az igének is többes számba lenni


Wolfy128521

Az igének nincs többesszáma. Az ige mögé itt azért nem kell "-s" végzdés mert nem egyes szám harmadik személyű az ige.


vasvariistvan

A többes szám is ez az alak.


PeterStier

Magyartalan fordítás. A és az nem fér bele egy tőmondatba!


Arany50

Nálam is hibát ír


rebiNagy

Köszi a segítséget dualingo !!♥️♥️♥️


CsillaKocz3

Mér csak kétt életem van amikor már a második szinten vagyok ????????


Gbor179906

A-t mond the helyett. Logopédus kellene neki.


FogasGamingYT

a read rosszul van kiejtve

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.