1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The men read the newspaper."

"The men read the newspaper."

Fordítás:A férfiak elolvassák az újságot.

January 31, 2014

43 hozzászólás


Szaniboy

A férfiak újságot olvasnak...ez miért hibás??


Maminti.

Szerintem azért, mert ha "the" névelő van, akkor Az újságot olvassa. A férfiak újságot olvasnak: The men read a newspaper. (Persze nagyon kezdő vagyok, csak így gondolom.


Kincskereso

már nem hibás :)


Boleyn_Anna

Nálam hibát ír :(


dyloo20

Ezt hallás után, honnan találod ki, hogy többesszám????


memories1982

Úgy,hogy ha drinks van utána, akkor E/3, ha viszont drink, akkor T/3. The man reads the newspaper vagy The men read the newspaper.


dane333

Man=férfi men=férfiak


ZoltnBlint2

Állandóan keverem... :(


KoppanyF

ugy hogy ell kell olvasni mert a man az eggyesszám a men meg a többesszám


Effa

onnan hogyha a férfi csinálná akkor teh man reads de itt az van hogy the men read


kisspannasara

Most már értem hogy mi a hibám. :)


gabenahun

Ha tobbes szam akkor nem mens? Vagy a tobbes szam fugg attol is hogy drink vagy drinks?


Maminti.

A férfi egyes számban: man, többes számban: men. A nőknél is így van. A nő egyes számban: woman, többes számban: women. Ennél a mondatnál hallás után csak úgy lehet tudni, hogy egyes szám, vagy többes szám, hogy az egyes számnál reads, a többes számnál read. Tehát, a férfi olvas: the man reads, a férfiak olvasnak: the men read.


Wolfy128521

Annyival szeretnék hozzászólni, hogy hallás után nem csak úgy lehet tudni, hogy ahogy itt ki lett fejtve, hanem az egyes számú és többeszámú szó kiejtése különböző.


attila.sza1

Ez tényleg jo kerdes engem is erdekelne?


vinpali

szerintem onnan, hogy akkor nem "read" hanem "reads"


SndorKarcs

Mármint egyes szám harmadik személyben.


KIldi

az angolban mi a nyelvtani (általános) különbség a között, hogy a férfiak újságot olvasnak és a férfiak elolvassák az újságot???


Toncsi66

gondolom az a különbség, hogy the vagy a van előtte


laac666

Hallás utján elfogadható a the man.


romcika

De ennel nem kéne akkor az igének is többes számba lenni


Wolfy128521

Az igének nincs többesszáma. Az ige mögé itt azért nem kell "-s" végzdés mert nem egyes szám harmadik személyű az ige.


vasvariistvan

A többes szám is ez az alak.


PeterStier

Magyartalan fordítás. A és az nem fér bele egy tőmondatba!


Arany50

Nálam is hibát ír


rebiNagy

Köszi a segítséget dualingo !!♥️♥️♥️


AndorBorbl

Én nem vagyok jó angolos de a nen helyett nem menset kelett volna irni???


ErvinGal

Mièrt kètszer the


Toncsi66

Akar hogy hallgatom én read-ot hallok és nem reads-ot :(


Watt25

Pont ezért men a jó megoldás. Jól hallod.


inviktoris

Ugyanazt írtam, mint a válasz volt és nem fogadta el...


szaszito

Honnan szüljem ki hogy read vagy reads mert semmit sem lehet hallani az akcentusa milyat!!!!


adri0805n

Es honnan az anyambol halljam hogy egyes vagy tobbesszam?????


adri0805n

Es honnan az anyambol halljam hogy egyes vagy tobbesszam?????


memories1982

Ezt kár volt duplán. Ráadásul már meg lett válaszolva.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés