"Youandme."

Переклад:Ти і я.

2 роки тому

17 коментарів


jbkI11

Чому іноді показує "you and i" і "you and me"? Як правильно? Бо пише і там ітам правильно.

2 місяці тому

zoreastr

Me - перекладається як мене. Речення ти і я на англійській було б як You and I

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

У англійському реченні іноді використовується об'єктний відмінок особового займенника (me) там, де в українському - називний відмінок (я). Наприклад, "Це я" - "It is me". Те ж саме і тут: "You and me". Почитати про особові займенники: http://easy-english.com.ua/personal-pronouns/.

Також особовий займенник I в об’єктному відмінку часто використовуються у неповних реченнях:

Who did this? – Хто це зробив? I did. Або  Me. – Я.

You and me - неповне речення, у ньому немає дієслова, тому пишемо me, а не I.

Зверніть увагу на порядок особових займенників, якщо у реченні є їх кілька. Друга особа, третя і останньою ставиться перша особа.

1 рік тому

9xrA1

чому "ти і я" зазначає як неправильну відповідь?

5 місяців тому

Ridariy

Якщо не поставити крапку в кінці то пише шо не правильно >.<

1 рік тому

mari594924

Навіть з крапкою не хоче

1 рік тому

Inna278904014

Постійно забуваю, що тут треба писати анг мовую

1 рік тому

AndriiWheaten

може краще - тебе і мене?

1 рік тому

yTgt12

Ем клас

1 рік тому

yTgt12

Але ятіи ь

1 рік тому

S6OJ

Чому воно показує що я написала неправильно?

1 рік тому

serga12

me - це мені. Переклад: ти і мені

2 роки тому

Milkho
Milkho

Раджу переглянути це відео

2 роки тому

OlegMelnyt

також раджу переглянути

2 роки тому

Willow-Twig
Willow-Twig

Дякую за відео. Цікаво і зрозуміло!

3 місяці тому

V0dD3

Me це взагаліто мені то мало бути you and l

2 роки тому

Dmytro_Shpylko

You and I

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.