1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What color is the dress?"

"What color is the dress?"

Fordítás:Milyen színű a ruha?

January 31, 2014

22 hozzászólás


Miln56800

Miért nem jó az, hogy milyen színű az e ruha???


VKrisz2

Ez bugosnak tűnik ...


FehrAnna8

Nem lehet érteni..


hara1977

az "is" helyett a "has" nem jobb?


idioty

Szerintem nem, mert akkor az lenne, hogy neki milyen színű ruhája van. Itt nincs birtokos, csak a ruha a lényeg.


Mack0ne

Nekem elfogadta a milyen színű ez a ruha


Metatron36

ez = this, viszont az nincs az eredeti mondatban


Davidlovas

Newspaper - az az újság :D


Menyus17

èn is azt írtam, hogy "mi a ruha színe", nem èrtem, az mièrt ne lenne èrtelmes :/


qkrisi.inactive

A te fordításod helyesen: What is the colour of the dress?


stockhouse

"milyen színű ez a ruha?", miért nem jó?


qkrisi.inactive

Azért, mert nincs benne a "this"(ez) mutatószó. A te fordításod pontosan: What colour is this dress?


cet423

Ez a végső igazság! :)


IdunLilith

Kaptál egy lingotot ;) Nagyon jó magyarázat volt, tényleg így van


idioty

Szerintem azért nem jó, mert nincs benne a mutató szócska. Bár megmondom őszintén fogalmam sincs, hogy úgy hogyan lenne helyes. Lehet olyan nincs is az angol nyelvben :D És akkor lehet mégis jó a fordításod. Kíváncsi lennék én is mások véleményére.


Kasuke

What colour is this dress? Talán így... :s


Attila_molnar

A „Mi a ruha színe? " talán kicsit egyszerűbb, de értelmes fordítás lenne.


SndorKarcs

Magyartalan lenne úgy.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés