"My dad eats pasta."

Fordítás:Apukám tésztát eszik.

4 éve

13 hozzászólás


ParanoAndro

Persze, azért van ott a fordítás, ugye? :) Szerintem melléfogtál.

4 éve

SmuelSoma

Kinek az apja? Mert bárki lehet apu, de itt az én apukámról van szó.

4 hónapja

ParanoAndro

Miért is nem jó az "Apukám tésztát eszik." megoldás, he?

4 éve

KrisztinKr1

az apu tésztát eszik ..... ezt se fogadta el mert odaraktam a mondat elejére AZ

4 éve

SandorMolnar

Ez elég magyartalan szerintem. Illetve itt fontos a 'my'.

4 éve

KrisztinKr1

apu tésztát eszik... szerinte ez jó.... akkor inkább az lenne a megfelelő válasz szerintem hogy az én apukám tésztát eszik. De ezt se fogadta el... Miért van ott a my ha nem az enyém?

4 éve

SmuelSoma

Apu, apa jelentése ugyanaz, de a bagoly mindenbe beleköt.

4 hónapja

viktoria0824

Apu eszik tesztat miert nem jo?

4 éve

Petmaestro

Vagy: "Apukám tésztát eszik"

"Apu tésztát eszik" is jó, mert a "my" kifejezi, hogy egy konkrét "apa, apu" eszik tésztát

3 éve

GergTth12

"Apa tésztát eszik" ez csak annyiba más hogy nem Aput írtam hanem Apát de így se fogadta el

3 éve

S.Barna

Az miért nem jó, hogy apa eszik tesztát???

3 hónapja

SmuelSoma

Mert akkor úgy írnánk, hogy: Dad eats the pasta.

3 hónapja

IbolyaAuer

My dad - az én apukám. Apukám tésztát eszik - ezt el kellene fogadni. Nem tudtam bejelenteni.

3 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.