1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My dad eats pasta."

"My dad eats pasta."

Fordítás:Apukám tésztát eszik.

January 31, 2014

13 hozzászólás


ParanoAndro

Persze, azért van ott a fordítás, ugye? :) Szerintem melléfogtál.


SmuelSoma

Kinek az apja? Mert bárki lehet apu, de itt az én apukámról van szó.


ParanoAndro

Miért is nem jó az "Apukám tésztát eszik." megoldás, he?


KrisztinKr1

az apu tésztát eszik ..... ezt se fogadta el mert odaraktam a mondat elejére AZ


SandorMolnar

Ez elég magyartalan szerintem. Illetve itt fontos a 'my'.


KrisztinKr1

apu tésztát eszik... szerinte ez jó.... akkor inkább az lenne a megfelelő válasz szerintem hogy az én apukám tésztát eszik. De ezt se fogadta el... Miért van ott a my ha nem az enyém?


SmuelSoma

Apu, apa jelentése ugyanaz, de a bagoly mindenbe beleköt.


viktoria0824

Apu eszik tesztat miert nem jo?


Petmaestro

Vagy: "Apukám tésztát eszik"

"Apu tésztát eszik" is jó, mert a "my" kifejezi, hogy egy konkrét "apa, apu" eszik tésztát


GergTth12

"Apa tésztát eszik" ez csak annyiba más hogy nem Aput írtam hanem Apát de így se fogadta el


S.Barna

Az miért nem jó, hogy apa eszik tesztát???


SmuelSoma

Mert akkor úgy írnánk, hogy: Dad eats the pasta.


IbolyaAuer

My dad - az én apukám. Apukám tésztát eszik - ezt el kellene fogadni. Nem tudtam bejelenteni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.