Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanlar ekmek yiyorlar."

Çeviri:Die Jungen essen Brot.

2 yıl önce

5 Yorum


grkmsrd

Essen 3, tekil şahıs olarak çekimlenmeyecekmi yanıt isst

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır. "Oğlan" olsaydı 3. tekil şahıs olurdu ama "Oğlanlar", 3. çoğul şahıs, yani "essen" olacak.

2 yıl önce

SevincUrne

Hiç knaben sözcüğü ile karsilasmamistim. Knaben de oglanlar demek mi

5 ay önce

HayatiEryl

Doğru yaptığım halede yanlıs dedi

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Bir rapor buldum.
"Die Junge" yazmişsin ama "Die Jungen" doğru.

2 ay önce