Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Oğlanlar ekmek yiyorlar."

Çeviri:Die Jungen essen Brot.

0
2 yıl önce

4 Yorum


grkmsrd

Essen 3, tekil şahıs olarak çekimlenmeyecekmi yanıt isst

0
Cevap ver2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Hayır. "Oğlan" olsaydı 3. tekil şahıs olurdu ama "Oğlanlar", 3. çoğul şahıs, yani "essen" olacak.

1
Cevap ver2 yıl önce

Derya489705

Nein, das ist richt :-p

0
Cevap ver10 ay önce

SevincUrne

Hiç knaben sözcüğü ile karsilasmamistim. Knaben de oglanlar demek mi

0
Cevap ver3 ay önce