"Oğlanlar ekmek yiyorlar."

Çeviri:Die Jungen essen Brot.

June 28, 2016

9 Yorum
Tartışma kilitli.


grkmsrd

Essen 3, tekil şahıs olarak çekimlenmeyecekmi yanıt isst


MeteUlku

Hayır. "Oğlan" olsaydı 3. tekil şahıs olurdu ama "Oğlanlar", 3. çoğul şahıs, yani "essen" olacak.


SevincUrne

Hiç knaben sözcüğü ile karsilasmamistim. Knaben de oglanlar demek mi


HayatiEryl

Doğru yaptığım halede yanlıs dedi


SteffiBookworm

Bir rapor buldum.
"Die Junge" yazmişsin ama "Die Jungen" doğru.


Fatma450695

Neden junge doğru değil?


CEREN571931

ne zormuş bu almanca :/


SteffiBookworm

Aynen.
Alman'ım ;-)


Burak842517

Ya kardeşimsin Bi önceki cümlede die kullanmadık ya la..........

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.