1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Let me introduce you to my w…

"Let me introduce you to my wife."

Fordítás:Hadd mutassalak be a feleségemnek!

January 31, 2014

11 hozzászólás


budai.doc

Edward király idejében még jó volt: "Hadd látom, úgymond, mennyit ér...". Mára meg már magyartalan. Aranyos, nem?


Tsabbeee

Aranyos, mármint Arany János idejében nem? :))


Tyda9

Engedd meg, hogy bemutassalak a feleségemnek. Ez a hagyos dolog annyira magyartalan, hogy ihaj


pia876

Szerintem pedig a "hadd" igencsak magyaros, csak talán kicsit kikopott mára a hétköznapi nyelvből.


l.edina

Szerintem is jobb lenne az engedd meg hogy bemutassalak a feleségemnek.


BelaKosa

Már elfogadja.


delbelzsuzsanna

jelentsétek, jelentsétek a hibákat, ez a béta verzió célja! én most jelentem


LadislavN

"engedd meg hogy bemutassam a feleségem" Nem volt jó.


BelaKosa

De nem ám! Ugyanis az így van: Let me introduce my wife to you.


BelaKosa

Szívesen. :)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.