A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Let me introduce you to my wife."

Fordítás:Hadd mutassalak be a feleségemnek!

4 éve

14 hozzászólás


budai.doc

Edward király idejében még jó volt: "Hadd látom, úgymond, mennyit ér...". Mára meg már magyartalan. Aranyos, nem?

4 éve

Tsabbeee

Aranyos, mármint Arany János idejében nem? :))

4 éve

Tyda9

Engedd meg, hogy bemutassalak a feleségemnek. Ez a hagyos dolog annyira magyartalan, hogy ihaj

4 éve

Csulki
Csulki

Nem magyartalan! Az életben gyakran találkozni vele.

1 éve

pia876
pia876

Szerintem pedig a "hadd" igencsak magyaros, csak talán kicsit kikopott mára a hétköznapi nyelvből.

4 éve

kogu4
kogu4

Please introduce me to the community. Kérlek, mutass be a közösségnek!

7 hónapja

l.edina

Szerintem is jobb lenne az engedd meg hogy bemutassalak a feleségemnek.

4 éve

BelaKosa
BelaKosa

Már elfogadja.

4 éve

delbelzsuzsanna

jelentsétek, jelentsétek a hibákat, ez a béta verzió célja! én most jelentem

4 éve

hekkimaki

Az a baj, hogy nem kijavítják, hanem innentől kezdve mindkettő helyes megoldás lesz!

4 éve

LadislavN

"engedd meg hogy bemutassam a feleségem" Nem volt jó.

3 éve

BelaKosa
BelaKosa

De nem ám! Ugyanis az így van: Let me introduce my wife to you.

3 éve

LadislavN

Köszi!

3 éve

BelaKosa
BelaKosa

Szívesen. :)

3 éve

Kapcsolódó fórumok