"The elephants are yours."

Fordítás:Az elefántok a tieid.

January 31, 2014

31 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Ugyi

akár a "az elefántok a tiétek" is jó lehetne szerintem


Shibelion

Nope. Te egyedül vagy, nem többen.

Szerk.: Valamit félre olvashattam... Na mindegy, a lényeg, hogy igazad van!


szintikeeeh

az ugy lenne jo, hogy "az elefantok a tieitek" mert tobb elefantrol van szo, nem egyrol


lnarr

"öné az elefántok." inkább az "ön elefántjai" állná meg a helyét.


benj.elihu

Vagy a te elefántjaid.


carmina100

szerintem is igy lenne helyes


bandirek

Az elefántok a tieid. Elfogadta. :). Valaki másnak helyes megoldás? :))))


Dj.Szeka

nekem ezt nem fogadta el ☹☹


fantai

teljesen magyartalan kifejezés


dmZeller

Nem igazán lehet érteni a mondat végén. Úgy hangzik mintha rumors-t mondana.


sanyy01

az elefántok a tiétek... ezt elfogadta


gabi236237

Én azt válaszoltam : az elefántjaid. Igazad van TELJESEN MÁST JELENT


DErzsi

Szerintem is: A te elefántjaid. vagy: Az elefántjaitok. Mert a Yours= Tied, vagy Tietek


Shibelion

Így is jó, bár inkább úgy, ahogyan a megoldásban van. Szóval: Az elefántok a tieid / Az elefántok a tieitek.


AnikoPanna

A te elefántjaid megoldást nem fogadja el, ez "érdekes".


hegyibolt

Nekem a tiédek- et nem fogadta el


bandirek

A helyes megoldás az elefántok a tieitek, vagy a tieid. A mondatból nem dönthető el, hogy egyes szám 2. Vagy többes szám 2. Mivel a mondatban a birtokos elött nincs "a" ezért yours a your helyett. Nem konkrétan valamire mutat a birtokos névmás, hanem úgy általában.


vivi908229

Valanit felre olvastam szerintem :)


Rka806335

Nekem azt írja helyesnek, hogy Az elefántom a tiéDek!


Andy876693

Nincs olyan, hogy "tiédek"!!!!! TIÉTEK van csak


ksduolingo444

Duolingo szerint: "Elírtad. Az elefántok a tiédek."

Látom volt már pár hibás verzió, de sajnos nem sikerült javítani.


Free564489

Olyan nincs, hogy "tiédek"... Vagy tiétek, vagy tietek.


vaHrshzi

Szerintem: az elafántok a tiétek, vagy tieid. Duolingo szerint: tiéded. Ilyen kifejezést nem ismerek.


TothErika

Miért nem jó az h: " a te elfáintjaid"?


FehrAnna8

Ez a gyerekhangnak nevezett valami, a THE- nek VÍ, vagy VÍJ, vagy VÍT- ET mond rendszerint, mindenhol. Szerintetek ez helyes így???


Juliannabalintn0

Ez a hang eléggé furcsa, és a kiejtése....hát arról nem is beszélve.


Bandika41

Hallgassák már meg a beszélt nyelvet, hogy mit mond!? Az elefántokhoz köze sincs!


silabus

Miért nem fogadja el, hogy Az elefánt a tiétek? Azt hogyan mondod?


Dj.Szeka

A hiba: Több elefántról van szó. “Elephants”.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.