"The elephants are yours."

Fordítás:Az elefántok a tieid.

4 éve

15 hozzászólás


lnarr

"öné az elefántok." inkább az "ön elefántjai" állná meg a helyét.

4 éve

benj.elihu

Vagy a te elefántjaid.

4 éve

carmina100

szerintem is igy lenne helyes

4 éve

Ugyi

akár a "az elefántok a tiétek" is jó lehetne szerintem

4 éve

Shibelion

Nope. Te egyedül vagy, nem többen.

Szerk.: Valamit félre olvashattam... Na mindegy, a lényeg, hogy igazad van!

4 éve

fantai

teljesen magyartalan kifejezés

4 éve

dmZeller

Nem igazán lehet érteni a mondat végén. Úgy hangzik mintha rumors-t mondana.

4 éve

DErzsi

Szerintem is: A te elefántjaid. vagy: Az elefántjaitok. Mert a Yours= Tied, vagy Tietek

4 éve

Shibelion

Így is jó, bár inkább úgy, ahogyan a megoldásban van. Szóval: Az elefántok a tieid / Az elefántok a tieitek.

4 éve

AnikoPanna

A te elefántjaid megoldást nem fogadja el, ez "érdekes".

4 éve

hegyibolt

Nekem a tiédek- et nem fogadta el

4 éve

Shibelion

Nem csoda.

3 éve

bandirek

A helyes megoldás az elefántok a tieitek, vagy a tieid. A mondatból nem dönthető el, hogy egyes szám 2. Vagy többes szám 2. Mivel a mondatban a birtokos elött nincs "a" ezért yours a your helyett. Nem konkrétan valamire mutat a birtokos névmás, hanem úgy általában.

2 éve

vivi908229

Valanit felre olvastam szerintem :)

3 hete

Rka806335

Nekem azt írja helyesnek, hogy Az elefántom a tiéDek!

2 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.