"The child eats a strawberry."

Çeviri:Çocuk bir çilek yer.

4 yıl önce

16 Yorum


mer527018

zorrr

1 yıl önce

tolgazk

"o çocuk bir çilek yer" olması lazım. buradaki çocuk önceden de bahsedilmiş olabilir.

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"O çocuk" demek için "that child/kid" demeniz gerekir.

2 yıl önce

sezgin69719597

The child eats a strawberry yazdığım halde yanlış dedi

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Büyük ihtimalle yazım hatası yapmışsınızdır. Aynı durum bir daha olursa önce yazım hatası yapıp yapmadığınızı kontrol edin ve hata olmadığından eminseniz cümleyi rapor edin.

2 yıl önce

melikperi1

hayır bence çocuk çilekleri yer

1 yıl önce

OnrOgzz

a strawberry diyor. a= bir

1 yıl önce

islam263660

Bencede

1 yıl önce

GlkaQuliye

Cocuq bir cilek yermi

1 yıl önce

burcinb00

Hayır bence çocuklar çilek yer

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"The child eats a strawberry. "
(= Çocuk bir çilek yer.)

"The children eat a strawberry."
(= Çocuklar bir çilek yer.)

"The" belirteci veya fiil sonuna gelen "-s" eki biraz yanıltıcı olabiliyor; ancak bunlar tekillik/çoğulluk durumuyla ilgili değil.

1 yıl önce

Senanur762054

Yannış

1 yıl önce

IbrahimDem761131

Çok zor

10 ay önce

isko373268

Çocuk bir çilek yer

9 ay önce

Mustafa450188

"Cocuk cilek yer" i kabul etti. Bazi cumlelerde "bir" kullanmasakta kabul ediyor ama bazilarinda etmiyor. Neye gore sart oluyor?

1 ay önce

muradioo

Çocuklar neden bir çilek yesin ki? Cumlenin yapılışı yalnış

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.